Sardar ki Biwi bhaag gai.
Sardar ki Biwi bhaag gai.
3 din baad wapis aai…
Sardar dukh or ghusay se bola: Hun ki lain aai ain.
Biwi: Nokia da moti pin wala charger
by Pak101.com (few years ago!) / 1186 views
Similar Jokes
During The Match Batsman LBW Hua..
SANTA:
Log HumE Pagal Samajhte Hain..
Yaha To Sab Pagal Hain..
Lagi Batsman Ko Hai Aur Bowler Cheekh Raha hai..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Since teacher:agr koi larki behosh ho jae to us k lips se lips mila k sans do theak ho jae gi.;
studend :sir ,magr behosh kaise karen
by Sabir shah (few years ago!)
Muaziz sarif; ap k 100 k card me se 25 tax, 20 u loan aur 50 sms pakage k kate lye gae hain baqi 5 rupee ki ap factory laga len shukria
by Sabir shah (few years ago!)
1 Sardar ko America mai Police ne rook lia, owr Investigation shuro kar li
.
Sardar ko English nahi athi thi, eslie tu ne LEAVE APPLICATION suna dia
.
Police ne esy Pagal Samaj kar chor dia
.
Sardar ki Bewi: Sardar Jee tussi tay great O!
Sardar: O ae tay kuch vi nahi, haly te mai THIRSTY CROW nahi sunayi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Lion- O budhia ruk, mujhe tera khooon peena hi.
Budhia- lion bhai kisi javan ladki ka pio uska khoon garam hoga,
Lion-nahi aaj mera COLDDRINK pine ka man hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Admi Apne Bete K Liye Aisa Robot Laya Jo Jhoot Bolne Per THAPPAR Marta Tha,,,
Beta : Papa Aj Me School Nahi Jaun Ga,
Mere Pait Me Dard Hai.
(pataakh)
Baap: Dekha! Tu Ne Jhoot Bola Is Liye Tujhe Saza Miili, Me Jab Tery Jitna Tha
To Kabhi Jhoot Nahi Bolta Tha.
(pataakh)
Wife Hansty Huye: Aakhir Ap Hi Ka […]
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa ki girlfriend: Ab hame jaldi shaadi kar leni
chahiye.
Santa: achcha... lekin hame shaadi karega koun?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pthan Naqli note le kr surf lane shop
pe gya.
Shopkepr:
is me Quaid-e-Azam k sr pe Topi nhi
hai.
Pthan:
wo meli ho gai hai usi k liey to surf
leney aya hun.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Santa Public Toilet
Gya aur 1Hour Bad Nikla
Bahar Betha Jamadar
Bola-20 Rs Sriman
Santa-Sriman
Mai Bathroom Mei Betha Tha CYBER CAFE me nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ek larki say “I love you”
Larki: “tammeez say batt karo”
Pathan:
“bismilah hir rheman nir rhaem,
With due respect I beg to state that I love you” ba
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)