Mr Funny post-office me
Mr Funny post-office me money-order karvane jata hai.
Postmaster: Mr Funny, yeh note fata hua hai, change kar do.
Mr Funny: Mein apni mammi ko paise bhej raha hu. Fata hua note bhejun ya naya, tumhe kya farak padta hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1024 views
Similar Jokes
Two dogs, Rubi and Moti, and a Sardarji were sent to the outer space. The ground control issues commands "Rubi!" "Woof!" (it's the barking sound) "Press the red button." "Woof! Woof!" "Moti!" "Woof!" "Press the white button." "Woof! Woof!" "Sardarji!" "Woof."Stop barking, feed the dogs and don't touch anything!"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa- yaar tum jamun k ped k neeche
Gulab ka ped kyu
laga rahe ho?
.
.
.
.
.
Banta- is liye ki
Dono ped milkar hame
GULAAB JAAMUN
Denge.!!! :D
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan-Mere Mohale wale bohat
Kanjoos hy
sardar: kyon?
Pathan-Sb ne 14 August manaey
Pr
Ksi ek ne b hamare ghar
Qurbani ka gosht nhi bheja
by Abdul Hannan (few years ago!)
Wakeel ka beta:papa ami ne mujhe bila waja thapar mara hai.
Wakeel:sorry beta supreme court ke khilaf appeal high court me nai hoti
by Sabir shah (few years ago!)
Banta: Yeh chaaku kyun ubaal rahe ho?
Santa: Suicide karne ke liye
Banta: Toh phir ubalne kyu, kya zaroorat hai?
Santa: Kahin infection na ho jaaye!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Har taraf padhai ka saya hai
Kitabo main sukh kisne paya hai
Ladke to jate hai tution ladkiyan dekhne
Aur sir kehte hai dekho itni barsat mai ladka padhne aya hai…
by Pak101.com (few years ago!)
Kal Fir ek Ladki Nazar Aa Gayi,
Jiski Pehli Baar Me Surat Dil Ko Bha Gayi,
Le Gaya Dinner Pe Jo Use
Bhookhi 2000 Ka Khana Akeli Kha Gayi.
by Pak101.com (few years ago!)
patient:iam feeling dizzy for one hour after waking
up
doctor:then get up one hour later than the usual
time you get up..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Ladka Ladki Ko Date Pe Restaurant Leke Gaya…
Waiter: Madam Kya Leke Aau
Ladki: Mere Liye To Wo Sabji Wali Roti Le Aao
Waiter: Sorry Madam, Ye Yahan Nahi Milta….
Ladka: Tension Na Le… Yeh Veg Pizza Mang Rahi Hai…
Aur Karlo Gaon Ki Ladki Se Friendship
by Pak101.com (few years ago!)
1 admi doston ki mehfil se raat late ghar gaya dosto ne pucha k wife ne kuch kaha to nahi admi bola nahi kuch khas nahi, bus ye 2 dant to mai wesay bhi niklwane wala tha
by Pak101.com (few years ago!)