Ik accident hoya,
Ik accident hoya, bohot bheer ikathi ho gi.
Santa Kumar nu agge ja ke dekhan da moka nahi c mil reha. Clever Santa cried: "Hai mera bapu…"
Bheer ne Santa nu agge jan dita. Agge ja ke dekhya ta…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...khota marya pya c !!!!
by Pak101.com (few years ago!) / 923 views
Similar Jokes
Psychiatrist: What's your problem?
Patient: I think I'm a chicken.
Psychiatrist: How long has this been going on?
Patient: Ever since I was an egg!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A woman at an embroidery shop: yahan gale milte hain?
Sales man: milte to nahi hain magar aap kahte hain to mil lete hain:
by Pak101.com (few years ago!)
Anti Misba-
Beta choori krna buri baat hy
Choori ka phal hamesha karva
Hota hy
Bubbli-
Lekin ami jan mera AMROOD
To metha tha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ik amir Sardar ko heart surgery ke liye blood ki zarrorat thi.
Ik garib Bania us ko blood donate karta hai. Sardar usko 5 crore ka inam deta hai.
Sardar ko ik bar fir blood ki zarrorat padti hai. Bania badi khushi se usko fir blood donate karta hai. Iss bar Sardar usko ik Cadburies Chocolate gift karta hai.
Bania kaaran poochta hai.
Sardar: Ab meri body me bhi Bania ka khoon dor raha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ka Bacha.,, Abu Ham Ko Baja Dilao..
Pathan: Nahe Khocha Tum Sab Ko Tang Kare Ga…
Bacha: Nhi Abo Khuda Ka Kasam
Jab Sub Sojaye Ga Hum Tab Bajaye Ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Interviewer: wat d difference in mobile & ladline?
santa: ladine ka no hum ungli se dail karte hai
mobile ka anguthe se.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pone 2 Saal Pehle Humari Mulakat Imran Khan K Jalse Mein Hoi Aaj hum Mian Bivi Hain Ab Joriyan Asmano Pe Nai Imran K Jalson Mein Banti Hain… Shukaria Imran Khan….
by @irha@ (few years ago!)
1 bacha ghar se maar kha kar gusse mai School ja raha tha
Rastay mai kesi ne pocha: Beta parhtay ho?
.
Bacha: Nahi, Uniform pehn kar mujra karne jata hon
by inayat khan (few years ago!)
LARKI: meri ami ko tum bohat pasand aye ho.
PATHAN:(sharmaty huy) kuch b ho par ham shadi tum sy hi kary ga.KHALA SY BOLO HAM KO BHOOL JAYE
by sarmad abbas (few years ago!)
Inspector Pappu Se: Tum Kis Apraadh Ke Liye, Jel Aaye Ho
Pappu: Kya Bataun Sir, Government Se Competition Ho Gaya Tha?
Inspector: Kis Baat Ka? Funny
Pappu: Note Chaapne Ka
by Pak101.com (few years ago!)