Police:-"Humey pakki Khabar mili
Police:-"Humey pakki Khabar mili hai ki aapke Ghar mein visphotak samagri hai..!!"
Santa~"Sir khabar to ekdum pakki hai par Wo abhi Maikey gayi hai..!!"
by Pak101.com (few years ago!) / 964 views
Similar Jokes
Technology Impact:
Year 2050 Mein Pita Gusse Mein Apne Nursery Ke Bache Se:
.
.
Mene Tumhe Hazaro Baar Bataya Hai…..
.
.
.
Ki Tum Vastav Mein
.
.
.
Paida Hue The Na Ki Download…
by Pak101.com (few years ago!)
Mard zyada sharif hain ya aurtain ?
Pathan
Ans. Mard
Q k Mardon Main
UMar Sharif
Nawaz Sharif
Shehbaz Sharif
HaMza Sharif
Jab k aurton Me sirf
Babra Shrif
aur
Amna Sharif
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik pathan dosre se
Tumhare papa ki maut kis tarhan hoi thi
Dosra pathan afsos karte hoey
Yaar onn ki yadasht bohat kamzoor thi Dopaher ko sotey waqt woh Saans lena bhool geye they
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Ki Mout Bijli Girne Se Hui
Par Laash Muskurati Mili
God Ne Pucha Aisa Kyon?
Santa: O G Mainu Lagya Si
Koi Meri Photu Le Raha Hai
by Mohammad Ali (few years ago!)
1k ladke ke chere pr infection ho rha tha toh
uske dad ose doctor k paas le gye..
checkup krne k baad doctor bola..
apni gf ko bolo lipistik ka brand change kare..tume Lakme se Allergy h
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar on phone “Doctor my wife is pergnant.She is having pain right now”.
Doctor: Is this her first child?
Sardar: No this is her husband speaking…
by tanveer hussain (few years ago!)
Pathan cycle ka break hath mein lekar
nach raha tha
Sardar: Ye kya kar rahe ho?
Pathan: Oye!Yara dikhta nhi kya?
BREAK DANCE!Full time masti nonstop fun
by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher:
Batao cold drink Nuqsan
Deti Hai Ya Faida?
Student:
Agr Koi Pila de To Faida,
Agr Pilani Parr Jaye To Nuqsaan
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Banta: What is a fine?
Santa: Fine is a tax for doing wrong.
Banta: And what is tax?
Santa: A tax is a fine for doing right.
by Pak101.com (few years ago!)
Bacha-Mis Mai apko kesa lgta hu
M:so sweet
B:To mai apne mumy-papa ko apk ghr kb beju
M-vo Q
B-taki vo hmari bat age chlaye
M-ye kya bkwas h
B-tution k liye.
by Pak101.com (few years ago!)