Sardar 2 Kanjoos
Sardar 2 Kanjos:
Sari Dunya Mazar Ko Chom Rhe Hai Or Tu Is Admi Ko Chom Rha Hai
Kyun?
Kanjos:Chup Kar Ja Bwaqoof!
Tujhy Pata Nhe K
LANGAR Yehi Bantay Ga
by Pak101.com (few years ago!) / 890 views
Similar Jokes
Ek mandir tha jisme buri niyat wale gayab ho jate the
Imran hashmi gaya
Imran gayab
salman khan
gaya
salman gayab
veena malik gai
Bhagwan gayeb:)
by Pak101.com (few years ago!)
Kisi behri jahaz main kain log safar kar rehy the
achanak aik chota sa bacha samandar main ja gira,
jahaz main halchal mach gai, thori der bad aik
nojawan bachy ko good main liye samandar se nikal
aya. logo ne is ki bahadari ki tareef ki.& & &
Nojawan bola:”who sab to thek hay magar ye batao,
ke muje Dhaka kis ne diya tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik sardar ny raod py khari car ke nichay kutty ko
leta hua dekha.
To kutty ko dum say khaincha our bola,
Baar nikal waada aya tu engineer!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Larki Larkay Say: Janu Ab Hum Kb Milaingay?
Larka . Ye Tou Imran Khan,
Ya Tahir Ul Qadri Hi Bataen Gay K,
Agla Jalsa Kaha Ha…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Injection room ke baahar notice board
Koi mar nahi jata injection
lagwane se Galib Bass
uthne baithne ke andaaz badal jaate hain… ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Aadmi daru k nashe me taxi me betha
bola chalo airport chalo
taxiwala: tum airport pe hi ho
Admi:yelo 50rs dubara inte taiz mat chalana
by Pak101.com (few years ago!)
Pyar me
Zuban
chup ho to
Ankhen
Bolti H
Ankhen
chup hon to
Hont
Bolte H
Hont
chup ho to
Dil Bolta H
Or agr Dil
chup ho to
.
.
.
Molvi bolta H
“4 takbeer namaz-e-jnaza frz-e-kfaya”
“ALLAH O AKBAR”
GAME OVER!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa's Father brought a NEW SIM CARD..
Santa saved that Number in his Mobile Phone as,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"New Father
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Explain Digestive System in one Sentnce?
Student: It is Da Process Which Starts
with Eatng from your Rite Hand
&
Finishes With Washing From the Left Hand.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband aur
Wife Hotel me gaye tabhi 1 Lady ne
Hello kiya, Wife nay pocha, Koun Thi
Wo? Husband:- Tum dimagh kharab
mat karo, main pehle hi pareshan
hun k woh bhi Yehi pochay gi
by Åkásh khãñ (few years ago!)