A Very-Very Classic Insult
A Very-Very Classic Insult...
Girl: Main Abhi-Abhi Beauty Parlour Se Aa Rahi Hoon...
.
.
.
.
.
Boyfrnd: Are!!! Aaj Bhi Band Tha Kya...??? :
by Pak101.com (few years ago!) / 990 views
Similar Jokes
Teacher Class Mein Bachho Ko Pada Rahi Thhi
Teacher: “Delhi Mein Kutubminaar Hai”
Pappu Piche Wale Bench Pe So Raha Thha, Teacher Ne Ye Dekha Aur Usko Jag Ake Boli
Teacher: “What Did I Say?”
Pappu Hadbadate Hue: “Delhi Mey Kutta Bimar Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend ke aansu aur boyfriend ke aansu me kya fark hai?
GF ke aansu farmaish puri karwane ke liye nikalte hain,
Jabki boyfriend ke aansu unhe pura karte karte nikalte hain!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Girl Ask Sardarji:
“Will U Marry Me”
Sardar Ji Replied:
No !!
Mai Shadi Sirf Apne Relatives Mai Kere Ga
Mama Ne Papa Se Ki Thi
Bhayya Ne Bhabhi Se Ki
Aur Mai Apni Biwi Se Karon Ga
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan selling parashute
Pathan:Plane se kudo,,button dabao & zameen par safely land kar jao
marasi:agr parashute nahi khula to?? Pathan: Yara paisa wapas…
by Pak101.com (few years ago!)
Wo konsa pehla Indian Cricketer tha jo apne Career k pehle match MAIN hi captain bana aur 100 runs banae aur match ki akhri ball per 6 maar ker England se match jeet lia?
.
GUESS!
.
.
.
.
.
WHO?
AAMIR KHAN
Movie "LAGAAN"
by Pak101.com (few years ago!)
Munnabhai : Ye Circuit !! Sala apun ke desh ko
kaun chala rahela hai ?
Circuit : Bhai….bole to apun ka desh to
SMS chala rahela hai….
Munnabhai : Abe kya bak raha hai?
Circuit : Bhai …sahi bola apun NE…SMS bole to …
Sardar Manmohan Singh !!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Height of physics:
A conductor kicks an old man out of the bus.
Police sends counductor to jail nd gave him shock bt he had no effect..
Why..?
-
-
-
-
Bcoz he ws a BAD conductor :P:D
by Mohammad Ali (few years ago!)
Teacher:beta ap k papa ki karte hain?
Boy:jo mummy bolti hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Laloo dials a number. A girl
receives the call.
Funny Laloo: Who r u?
Girl: Seeta here.
Funny Laloo: Maine
Patna phone kiya tha, yeh to Ayodhya mil
gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
1 bacha road pe kuttay ko le ja rha tha
1 Police wala hanste hue
Beta apne bhai ko kahan le ja rhe ho?
Bacha
Police me bharti krwane.
by Tanveer Hussain (few years ago!)