Rishte Be-naqaab Ho Jaty Hyn
Rishte Be-naqaab Ho
Jaty Hyn
1- Burhapey Mein Aulaad
2- Museebat Mein Dost
3- Ghurbat Mein Biwi
Aur
4- Sales Na Hoon Tou
Manager ..
by Pak101.com (few years ago!) / 955 views
Similar Jokes
If u marry one girl she will fight with you
BUT
if u marry two girlz they will fight for u..
by Abdul Sami (few years ago!)
Ek Sheikh ne arbi ko khoon de ke jaan bachai.
Arbi ne use MERCEDIZE gift di.
Arbi ko phir khoon ki zarurat pari.
sheikh ne phir khoon dia.
Ab ki bar Arbi ne ’2 juice k packs’ gift kiye.
Sheikh Gussey say bola: ‘Mercedez kioun nahi di?’ Arbi: ‘Munna ab hamarey ander b sheikhon ka Khoon Dor raha hai’
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:google girl hai ya boy?
Student: google girl hai. Agr aik sawal pocho us k 100 jawab milte hain.
by Sabir shah (few years ago!)
Can I borrow that book of yours How To Become A Millionaire?
Sure. Here you are.
Thanks - but half the pages are missing.
What's the matter? Isn't half a million enough for you?
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Larki Se: I Love You.
Larki: Tameez Se Baat Karo.
Pathan: "Assalam-o-Alaikum"
I Love You Baaji.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Patient: Mujhe beemari hai.
Na khaaon to Bhook lagti hai.
Na Soun oto Neend aati hai.
Aur ziyada kam kar loon to thak jata hoon.
Doctor: Saari raat dhoop mein baitho theek ho jao gay.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Police:Humein Ap k ghar ki talashi leni hy,pta chala hy k apke ghr main khatarnak Bomb hy.
.
.
.
Sardar:Khabar to pakki hy
magar aj woh Maikey gai hui hy
by Sohaib Tariq (few years ago!)
Sardar:
Mobile Me Kuch Mp3 Load Krna He
Servicing Man: Memory Card He?
Sardar:
Nahi Kya Ration Card Chalega?
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar mene ek chij notice ki haiN Banta: kya?
Santa: mene hamesha note kiya hai ki jab railway fatak band hota hai to train jarur aati hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Dove se nahakar kya karna hai.
2013 me to sabhi ko marna hai.
1 saal khushi se jilo yaro
Agle janam me phir “johnson baby” se shuru karna
hai…
by Tanveer Hussain (few years ago!)