A lucknowiNawab meets GOLU

A lucknowiNawab meets GOLU
Nawab:Janab kya main apko ek takleef de sakta hoon?
GOLU:O kutty hath to laga,
daikh tujhy zalel kese karta ho

by Pak101.com (few years ago!) / 977 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

You're nicely dressed

Mom: You're nicely dressed up, where are you going?
.
.
.
.
... .
.
.
.

.
.
.

Daughter: To the bathroom, I need a new Facebook Profile picture. :D

by Pak101.com (few years ago!)
pia ki flight


PIA Ki Flight Mai Captain Acouncement K Baad Mic Off Karna Bhool Gaya.

Captain Ne Kaha: Abhi Mai 1 Cup Coffee Pionga Phir Airhostess K Sath Lait Kar Aram Karun Ga.

1 Airhostess Bhag Kr Mic Off Karne Bhag Rahi Thi Tu Wo Gir Pari,

Sath Baitha Hua Cheeta Bola:
.
.
.
ARAM SE JAO ABHI TO WO COFFEE PIYE GA.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Aunty Se Kehe Dena Mujhe Bhul Jaye

ladki :"Meri maa ko tum bahat pasand aye
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ladka(sharmate hue) : To kya huwa
.
.
.
Mei tumse hi shaadi karunga
.
.
.
.
.
Aunty se kehe dena mujhe bhul jaye

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Pathan: Khuda ka Shukar hai k Pakistan 13 August ko Aazad nahi hua.
.
Dost (Hairaan hoty huye): Q?
.
Pathan: Phir hum 14 August kese manatay?

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar


Sardar ko pata chala ke usky Bewi ka kesi owr ke sath AFFAIR hai
.
Us ne faisla kia ke apny apko owr apny bewi donu ko Mar dale
.
Pistol apni Kanpati par lagayi owr bewi ko bola:
.
Khush mat, ho agla number tera hai !

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
12 Boys planed to propose a girl

12 Boys planed to propose a girl
10 came with a rose..
But 1 came with a ring – Thats confidence
But what about the other 1?
Wo sala baraat lekar aaya – OVER CONFIDENCE!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
AEk Aadmi rozy nhi rkhta tha

AEk Aadmi rozy nhi rkhta tha. Us k peer ne kaha tum roza rakho me wada krta hoon roz tumhari aek Dua qubool hogi.

Us ne roza rkha. Sara din barri mushkil se guzara.

Sham ko roza khol k peer k paas chla gya.
... Peer ne kaha maango kya mangte ho?

Wo bola peer sahb subha EID karwa dou.

by Pak101.com (few years ago!)
Maths teacher

BE-IZZATIIII...!!!
Maths teacher: jab mai tumhare jitna bada tha, mere maths mein 100 marks aate the.

Student: Sir, aapko koi acha teacher padhata hoga.

by Pak101.com (few years ago!)
Achi Achi Baatein

“Achi Achi Baatein”
1) Bike ho ya Car,
Usko Jahaz k jesy mat urrao,
Abey Rocket smjho Rocket,,
2) Koshish kro kisi se bhi Bd-Zbani na kro,
Direct Sir phaar do,,
3) Taaleem hr kisi ka Haq hy,
Isliye sochein k Zyada Parh kr ap kahin kisi ka haq
to nahi Maar rahy..!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kisi Ki Parwaah Nahi Karta

Girl- kya tum mujhse pyar karte ho..? Banta- haan

Girl- lekin tume to meri parwaah hi nahi
Banta- oye

pyar karne wale kisi ki parwaah nahi karte!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook