A lucknowiNawab meets GOLU
A lucknowiNawab meets GOLU
Nawab:Janab kya main apko ek takleef de sakta hoon?
GOLU:O kutty hath to laga,
daikh tujhy zalel kese karta ho
by Pak101.com (few years ago!) / 977 views
Similar Jokes
Mom: You're nicely dressed up, where are you going?
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
Daughter: To the bathroom, I need a new Facebook Profile picture. :D
by Pak101.com (few years ago!)
PIA Ki Flight Mai Captain Acouncement K Baad Mic Off Karna Bhool Gaya.
Captain Ne Kaha: Abhi Mai 1 Cup Coffee Pionga Phir Airhostess K Sath Lait Kar Aram Karun Ga.
1 Airhostess Bhag Kr Mic Off Karne Bhag Rahi Thi Tu Wo Gir Pari,
Sath Baitha Hua Cheeta Bola:
.
.
.
ARAM SE JAO ABHI TO WO COFFEE PIYE GA.
by Abdul Hannan (few years ago!)
ladki :"Meri maa ko tum bahat pasand aye
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ladka(sharmate hue) : To kya huwa
.
.
.
Mei tumse hi shaadi karunga
.
.
.
.
.
Aunty se kehe dena mujhe bhul jaye
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Khuda ka Shukar hai k Pakistan 13 August ko Aazad nahi hua.
.
Dost (Hairaan hoty huye): Q?
.
Pathan: Phir hum 14 August kese manatay?
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar ko pata chala ke usky Bewi ka kesi owr ke sath AFFAIR hai
.
Us ne faisla kia ke apny apko owr apny bewi donu ko Mar dale
.
Pistol apni Kanpati par lagayi owr bewi ko bola:
.
Khush mat, ho agla number tera hai !
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
12 Boys planed to propose a girl
10 came with a rose..
But 1 came with a ring – Thats confidence
But what about the other 1?
Wo sala baraat lekar aaya – OVER CONFIDENCE!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
AEk Aadmi rozy nhi rkhta tha. Us k peer ne kaha tum roza rakho me wada krta hoon roz tumhari aek Dua qubool hogi.
Us ne roza rkha. Sara din barri mushkil se guzara.
Sham ko roza khol k peer k paas chla gya.
... Peer ne kaha maango kya mangte ho?
Wo bola peer sahb subha EID karwa dou.
by Pak101.com (few years ago!)
BE-IZZATIIII...!!!
Maths teacher: jab mai tumhare jitna bada tha, mere maths mein 100 marks aate the.
Student: Sir, aapko koi acha teacher padhata hoga.
by Pak101.com (few years ago!)
“Achi Achi Baatein”
1) Bike ho ya Car,
Usko Jahaz k jesy mat urrao,
Abey Rocket smjho Rocket,,
2) Koshish kro kisi se bhi Bd-Zbani na kro,
Direct Sir phaar do,,
3) Taaleem hr kisi ka Haq hy,
Isliye sochein k Zyada Parh kr ap kahin kisi ka haq
to nahi Maar rahy..!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl- kya tum mujhse pyar karte ho..? Banta- haan
Girl- lekin tume to meri parwaah hi nahi
Banta- oye
pyar karne wale kisi ki parwaah nahi karte!
by Pak101.com (few years ago!)