Kisi or ka parse

Santa: police ne tumhe kyu arrest kiya?
Banta: maine purse se paise nikhaal ke kharchaa
kar diyaa thaa
Santa: baap re!! is liye bhi arrest karte hai kya?
Banta: purse kisi aur kaa thaa yaar

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 858 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Mai Ullu kharedne gya

Pathan: Mai Ullu kharedne gya par Nhe khareed ska.

Major Rohail: Kyu? Qeemat zeada tha ya Ullu pasand nhe aya?

Pathan: Ullu ne mre sath jane se inkar kr dya.

by Pak101.com (few years ago!)
1k ladke ke chere pr infection

1k ladke ke chere pr infection ho rha tha toh
uske dad ose doctor k paas le gye..

checkup krne k baad doctor bola..

apni gf ko bolo lipistik ka brand change kare..tume Lakme se Allergy h

by Pak101.com (few years ago!)
Mainu Koi Fark Nahi Padta

Petrol Ka Rate Badne Par
Santa Ne Kaha:
Mainu Koi Fark Nahi Padta
Yar Pehle Bhi 100 Ka Dalwata Tha
Ab Bhi 100 Ka Dalwata Hun

by Pak101.com (few years ago!)
Girl Demand For Ice Cream..

Girl Demand For Ice Cream..
Boy Purchased it..
Girl: Thank U
Boy: Only Thank U?
Girl: U Want Ki$S Na?
Boy:Chup Kar!! Aadhi Ice Cream De Mujhe.

by Pak101.com (few years ago!)
Aansu bahane se kya fayda

Dil ko jlane se kya Faida anso Bhane Se kya Faida
Jb usne Hmen choor kr kisi aur ka Hath tham Lia
Ab uske chote bhai ko cheez dilane se kya
Faida... ;->

by Tanveer Hussain (few years ago!)
How do you recognize a Sardar in School?

How do you recognize a Sardar in School?
He is the one who erases the notes from
the book when the teacher erases the board.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
SONEHRI BAAT

SONEHRI BAAT

NAIKI Kar K Aisy bhool jaaya Karo

Jaisay Log Shadi Kr k Muskrana Bhol jaaty Hain.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Meri Pyari Madam

Madam Ne Ek Baar Class Ke Bachho Ko My Teacher Par 10 Line Likhne Ko Kaha

Thodi Der Baad Santa Ne Uth Kar Poocha

Santa: “Madam, Mast Item Ko English Mein Kya Kahate Hai?‘

by Pak101.com (few years ago!)
Why is Salman Khan disturbed

Why is Salman Khan disturbed these days?

Usi girlfriend jawaan ho gayi hai,aur bhabhi badnaam ho gayi hai…!

by Pak101.com (few years ago!)
Sardarni sharmate hue

Sardarni (Sharmatey Huey) :
Sardar G Saade Kaar Ek
Nanha Mehmaan Aan Wala Aey .. !
Sardar : Le Feer Main Zarra Nass K
Botlaan Le Awaan ….

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook