Pujariji Ko Dast Lag Gaye
Pujariji Ko Dast Lag Gaye,Doctor Ke Pass Gaye, Aur Poocha
Precation Kya Karoon,Doctor Ne jawaab Diya Jor Se Sankh Mat Bajana
by Pak101.com (few years ago!) / 965 views
Similar Jokes
Ek admi Dr. Se: Aap Parchi Me Aisa Kya Likhte Ho
jo Sirf Medical Store Wale Ko Hi Samajh Me aata hai
.
.
.
... .
.
.
Dr.: main likhta hu….Main ne Loot Liya Hai Tu Bhi Loot Le..
by Pak101.com (few years ago!)
Baar baar q puchtay ho maqam apna jane jana
1 baar keh jo dia
tum bari film ho
by Sabir shah (few years ago!)
Bania’s son: Daddy meri door ki nazar kharab hai SPECKS banwa do.
Kanjoos Bania took him outside & said: Woh dekh kya hai?
Son: Suraj
Kanjoos Bania: Abbe ullu ke patthe, aur kitni dur tak dekhna chahe hai tu.
by Pak101.com (few years ago!)
One Day Golu Said His Girlfriend With Full Of Courage: “I Love You”. His Girlfriend Said Angrily..Not Say This Statement With Love. Funny Golu Said I Love You Sister
by Pak101.com (few years ago!)
Ek pathan interview K lye gaya.
interviewer : “Where is abu dabi?”
pathan: “jis qabrastan me meri Ami Dabi,
wahi per Abu dabi…!!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Colleague: “Sorry I’m Late, I Got Stuck In An Elevator For 4 Hours Because Of A Power Failure.”
Santa: “That’s Alright, Me Too I Got Stuck On The Escalator For 3 Hours“
by Pak101.com (few years ago!)
santa– Yaar banta tune pure toilet me potty kyu kr di?
.
.
.
banta– Yaar ye mobile bhi na!!!!
.
.
.
santa– Kya hua??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
banta– Tune “IDEA” ka ad nhi dekha
“WALK when u TALK”
by Pak101.com (few years ago!)
Classic Insult :
.
AIEEE result declared..
Boy message his rank to his
Girlfriend..
..
.
.
.
.
.
Girl replied : Ye kya ? Naya number
liya hai kya ?
by Pak101.com (few years ago!)
Ak Pathan Ke Sar Pe Chot Lag Gai,
Nurse: Is Mein 7 Tanke Lagen Gy,
Pathan: Kitna Paisa lo Gi…?
Nurse: 2000 Rup
Pathan: Baji Sirf Tanka Lagwana Hy Karhai Ni Karwana….
by Mazhar Khan (few years ago!)
Question – Kya ek wife apne husband ko Lakhpati bana sakti hai?????
Answer – Yes, par husband CROREPATI hona chahiye….;)
by hearthackervsgirls (few years ago!)