Naman ko apna Kutta bechna tha.
Naman ko apna Kutta bechna tha. Chaman usko kharedna chahta tha.
Chaman: Kya ye Kutta wafadar hai ?Naman: Hanji, mein isko teen bar pehle bhi bech chuka hu, ye itna vafadar hai ke har bar mere pas vapis aa jata hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 973 views
Similar Jokes
Khaufnak andheri raat me 12 baje 1 bhoot 2nd
bhoot ko samja raha tha ghabra mat. Ye sab tere
dimag ka vahem h
koi Rajnikant- vajnikant nai hota
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A blonde told her doctor that she was really worried because everypart of her body hurt.The Doctor looked concern & said,"show me where."
The Blonde touch her own arm and screamed,"ouch!"she looked at the doctor and said "see?It hurts everywhere!"
The doctor laughed and said ,"Don't worry ;it's not serious.You have just got a broken index finger."
by Hassan Ali (few years ago!)
Mausam ye haseen kehta hai pyar krle.
Dil diwana kehta hai ikrar karle.
chahat kehti hai izhar krle.
par mummy khti hai pehle
.
.
.
Graduation to pass karle
by Abdul Hannan (few years ago!)
'1 admi ksi shkh ki shdi m gya
Shdi waly ghr k 2 darwaze thy,
Aik pe rishtedar....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan went 4 interview
Afsar:Tell me opposit of the day. Pathan:Night
Afsar:Cool Pathan:Hot
Afsar:Ugly Pathan: pichli
Afsar:I said UGLY Pathan:I said PICHLI
Afsar: oh my God Pathan: oh my devil
Afsar:Get out Pathan:Come in
Afsar:U r rejected Pathan:I am selected!
Afsar: keep quite. Pathan: speak tight.
Afsar: go to hell. Pathan: come to jannat.
Afsar: nikal jao jahil kahe k. Pathan: andar ao laik yahe k.
Afsar: police ko bulao. Pathan: Foj ko bagaon.
Afsar: uffff Pathan: Tuffff.
Afsar office se bhagte hue bhago Pathan: Pakro
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Grl in Burkha!!
Boy-Kaha ja rahi ho meri jaan!
Grl-Tere Ghar,
Boy-Main bhi aata Hu
.
.
.
.
.
.
Grl-Aaja beshram, Ammi ko bataungi
Apni
bahen ko Chedta hai….lolz
by Mohammad Ali (few years ago!)
Hazraat ...aik zaroori ellan suniye ...
aik orat jiski omer 62 saal hai ...har baar ki tarah is baar bhi ghar say bhaag gaye hai ...
maa ka naam WAPDA hai ...aur baap ka KESC batati hai ...
uska naam ghalti say bijli rakh dia gaya hai ...
jisse bhi mile Khuda kay liyaa ..
oske susraal bhijwa dain ...
faqt uski saas
AWAAM
by Pak101.com (few years ago!)
DAD: How did you enjoy your school trip to the seaside, son?
FRED: OK, Dad, but a crab bit my toe.
DAD: Which one?
FRED: Dunno. All crabs look alike to me.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa orders Pizza..
Waiter: Sir should i cut it into 4 pieces or into 8 pieces..?
Santa: 4 hi karde 8 khaaye ni jaane..:-D
by tahir bashir (few years ago!)
AMERICAN : Ye building kitne din mai bani hai?
PATHAN : 1 maah main,
AMERICAN : Ye hmare mulk main to 2 weeks main ban jati hai,
...
Thora agay jane k baad phir Poucha : Ye building kitny din main bani hai?
PATHAN : Sirf 2 weeks main,
AMERICAN : Hmare mulk main to 3 days main ban jati hai,
Habib bank plaza k pas sey guzrey to AMERICAN ne poucha : Ye building kitney din main bani hai.?
PATHAN :
Pata nhi Subha to nhi thi :)
by Pak101.com (few years ago!)