Shaadi Ki Baat
Boyfriend: Darling mein kal tumhaare ghar gaya tha…but lagta hai hamaari shaadi nahi ho paayegi…
Girlfriend: Oh no kyun? papa se mile they kya ? kya boley woh….
Boyfriend: Nahi, tumhaari behan se milaa tha…
by Pak101.com (few years ago!) / 1003 views
Similar Jokes
DEVDAS Of 2012:
Maa Ne Kaha FaceBook
Chor Do
Abba Ne Kaha Mobile
Night Package Chor Do
Doston Ne Kaha Mobile
Se Balance Churana Chor
Do
Paaro Ne Kaha Bacardi
Peena Chor Do
Aur ek Din Aayega Jab
Paro K Bachhey Bolenge-
Maamu Ab To Hamaari
Mummy Ka Peecha Chor
Do :P
by Pak101.com (few years ago!)
Techar-Kisi Teen Indian Khano Ke Naam Batao
GOLU-Ji,Mai Batau
Techar-Ha,batao
GOLU-SAHRUKH KHAN,SALMAN KHAN,AAMIR KHAN
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Apka beta cigarate peeta hai. Aap kabhi use puchhte nahi?
Santa: Haan, puchhta hoon, par mujhe kabhi deta hi nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Medical science proved ki
Kapre tight pehnney se Blood Circulation ruk jati hai.
But Larkiyon ke kapre jitne tight ho,
Larko ke blood circulation utni tez hoti hai!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
1 Road pr koi mar Gya tha.
Rush lagne ki waja se 1 sardar ko Dekhne Ka Moqa
Na Mila to
sardar bola
HAT JAO YE MERA BAAP He
lash larki ki thi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: What are you doing now a days
Friend: I’m doing my FSc.
Pathan: Do whatever you did, but you should keep
your study ahead.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa’s shayari: Kutta marr gaya razai vich, main pagal ho gaya teri judai vich, fernail te machchar beh nahi sakda, main tere bina hun reh nahi sakda.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Batao cold drink Nuqsan Deti Hai Ya Faida?
Student:
Agr Koi Pila de To Faida,
Agr Pilani Parr Jaye To Nuqsaan;-)
by A. Sami (few years ago!)
Arz Kiya Hai?
Aaj lulli Hai,
kal Lulla HoGa,
.
.
WAH WAH
.
.
Aaj lulli Hai kal lulla Hoga,
Bhai Sahab Ap k Pass 5000 ka Kuhlla HoGA
by Mazhar Khan (few years ago!)
1) POLICE MAN:
Sub mujse darty hain or main BV se
2) MOCHI:
Main juton ki maramat krta hun or BV meri
3) TEACHER:
Main school mei lecture deta hun or ghr mei sirf sunta hun,
4) OFFICER:
Main office mei BOSS hun or ghr mei Nokar,
5) JUDGE:
Main court mei faislay sunata hun or ghr mei khud insaf ka talabgar!
Faisla aap k hath mei hai,
kunware rho
khush rho.
No Wife Easy Life.
Jo shadi kr chuky hain wo Sabar kren jin ki nhi hui wo shukar kren.
by hearthackervsgirls (few years ago!)