Sardar Ka Accident

Sardar’s wife: It has become so late but Sardar ji has not
come yet. It must be some kind of affair.

Sardar’s mother: Can’t you think good?
May he got some accident.

by Pak101.com (few years ago!) / 981 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ek bund se samundar nhi banta

Ek bund se samundar nhi banta,
rone se mukaddar nahi banta,
patana hai to pure girls hostel kn patao

1 - 2 ladki patane se koi sikandar nahi banta.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ki 2 Beveyan Lar pari

Pathan ki 2 Beveyan Lar pari..Aik boli k Aaj sunday Hay.or 2sari boli ni .Aaj Mondy Hay.
PATHAN Tang Aa k Bola

hum kya Pagal Hun. Jo Juma parh k Aya Hun?

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Laloo dials a number

Laloo dials a number. A girl
receives the call.
Funny Laloo: Who r u?

Girl: Seeta here.

Funny Laloo: Maine
Patna phone kiya tha, yeh to Ayodhya mil
gaya.

by Pak101.com (few years ago!)
tu mujhe 3 caror rupiye de

Sardar: tu mujhe 3 caror rupiye de main 2 month k baad LOTA donga.

Admi: (after 2 month)
Chal apna wada pura kar…

Sardar: yeh lay LOTA

by hearthackervsgirls (few years ago!)
The Law

The Law Says,
“If U Can’t Convince Someone, Confuse Them!”
Do U Know Which Law It Is?
This Is “Law Of Answering In Examination”…:)

by lescol (few years ago!)
indian cricket

indian cricket team or toilet may kia simalarity hay ..............................................................................................................................................kuch nahy waha par dhoni hay or yaha bhee dhoni hay !

by atif majeed (few years ago!)
-Kya pari aakash me udti haI

Beta -Kya pari aakash me udti hai? Ma- Ha

Beta - To apni kamvali Q nahi Udti?

Ma- Wo Pari Nahi Hai.

Beta - Per papa to use pari kahte hai.

Ma - kal suha ud jaygi.

by Pak101.com (few years ago!)
Samajhdar Patni K Pars Se Chori

Raj:- Kal Meri Patni K pars me se koi 2000 rup nikal kar lai gyea!

Mohan:-vo jhooth boll rahi hai pars me sirf 1500 rup the

Raj:- yaar paise ki baat nahi hai bas tum us

admi ka pata kar do

by Pak101.com (few years ago!)
Same Blood Group

Doctor : App Ka Aur Aapki Biwi Ka Blood Group Ek Hi Hai?

Sardaar :Hoga Zarur Hoga
25 Saalse Mera Khoon Jo Pee Rahi Hai

by Pak101.com (few years ago!)
Kitni Badal Gayi Hai Duniya

1985 Mein Jab Guest Ghar Aate The To Puchha Karte The

“Kya Haal Hai, Bhabhi Kaisi Hai, Bachhe Theek Hai?”

Aur Ab 2013 Mein Guests Ghar Aate Hi Puchte Hai
“USB Pin Wala Charger Hai?“

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook