Sardar Ka Accident
Sardar’s wife: It has become so late but Sardar ji has not
come yet. It must be some kind of affair.
Sardar’s mother: Can’t you think good?
May he got some accident.
by Pak101.com (few years ago!) / 981 views
Similar Jokes
Ek bund se samundar nhi banta,
rone se mukaddar nahi banta,
patana hai to pure girls hostel kn patao
1 - 2 ladki patane se koi sikandar nahi banta.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ki 2 Beveyan Lar pari..Aik boli k Aaj sunday Hay.or 2sari boli ni .Aaj Mondy Hay.
PATHAN Tang Aa k Bola
hum kya Pagal Hun. Jo Juma parh k Aya Hun?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Laloo dials a number. A girl
receives the call.
Funny Laloo: Who r u?
Girl: Seeta here.
Funny Laloo: Maine
Patna phone kiya tha, yeh to Ayodhya mil
gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: tu mujhe 3 caror rupiye de main 2 month k baad LOTA donga.
Admi: (after 2 month)
Chal apna wada pura kar…
Sardar: yeh lay LOTA
by hearthackervsgirls (few years ago!)
The Law Says,
“If U Can’t Convince Someone, Confuse Them!”
Do U Know Which Law It Is?
This Is “Law Of Answering In Examination”…:)
by lescol (few years ago!)
indian cricket team or toilet may kia simalarity hay ..............................................................................................................................................kuch nahy waha par dhoni hay or yaha bhee dhoni hay !
by atif majeed (few years ago!)
Beta -Kya pari aakash me udti hai? Ma- Ha
Beta - To apni kamvali Q nahi Udti?
Ma- Wo Pari Nahi Hai.
Beta - Per papa to use pari kahte hai.
Ma - kal suha ud jaygi.
by Pak101.com (few years ago!)
Raj:- Kal Meri Patni K pars me se koi 2000 rup nikal kar lai gyea!
Mohan:-vo jhooth boll rahi hai pars me sirf 1500 rup the
Raj:- yaar paise ki baat nahi hai bas tum us
admi ka pata kar do
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor : App Ka Aur Aapki Biwi Ka Blood Group Ek Hi Hai?
Sardaar :Hoga Zarur Hoga
25 Saalse Mera Khoon Jo Pee Rahi Hai
by Pak101.com (few years ago!)
1985 Mein Jab Guest Ghar Aate The To Puchha Karte The
“Kya Haal Hai, Bhabhi Kaisi Hai, Bachhe Theek Hai?”
Aur Ab 2013 Mein Guests Ghar Aate Hi Puchte Hai
“USB Pin Wala Charger Hai?“
by Pak101.com (few years ago!)