Mehman khana khate hue bole

Mehman khana khate hue bole:-
Ye tumhara kutta mujhe bahut der se ghoor raha hai??

Chootu-Tum jaldi se kha lo,
Wo apni plate pehchan gaya h.

by Pak101.com (few years ago!) / 1046 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar: Aao Race Lagatay hain,

Sardar: Aao Race Lagatay hain, Jo haara woh ek hazaar rupay dega.
Pathan: Lekin Mujhe Rasta nahi Maloom.
Sardar: Bus Tum meray peechay peechay aatay rehna.
Pathan: Thanks Yara..

by Mohammad Ali (few years ago!)
doctor se mere danton main dard rehta hay

Marez:doctor se mere danton main dard rehta hay or ab to danto main kerah bhi lag gya hay.bataye doctor sahib main kya karon?

Doctor….aap aik mahn tak ras or chay lein is ke alawa kuch na khayein .

Aik mahn tak marez rozana sirf or sirf chaye or ras par guzara karta raha magar aik din ras& khatam ho gye jis par marez ne socha ke chalo aj main sirf chaye pee leta hun.aaj guzara ho hi jaye ga.kal ras le aaon ga magar

kere ko acha na laga,foran bahir nikal kar kehne laga

Uncle aj ras nahi hay kya.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Paan ki dukan se paan

Do dost film dekhnay gaye rastay main pan ki dukan se paan khareed liya , aur aagey peeche beth gaye,

beech film main aagey bethay dost nai mushkil main kaha yaar peek jama hogayi hai kia karoo

peechey walai ne kaha yaar aglay ki jaib main dalday tou usne kaha n bahi is tarah touu s ko pata chal jaye ga

tou peechay walai ne kaha abhi tak tujh ko pata chala ? 

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar: Aaj mere parrosiyon ka bacha gum ho gya.

Sardar: Aaj mere parrosiyon ka bacha gum ho gya..

Friend: Phir tum ne kya kiya?

Sardar: Maine un se kaha 'google' pr search kar lo..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aqal ki zarorat

Bhanja:Mujhe 200/Rs. Do,
Mama:Tujhe Rupaye Ki Nahi AQal Ki Zarurat Hai,
Bhanja:Ab mai Apse Wahi Cheez to Mangunga Jo
Apke Paas Hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
English class

English class-kid: Me sleep with dad last night Madam corrected : NO beta,I slept with dad last night..

Kid : Aap mere sone k baad aayi hogi.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar sent SMS to his BOSS

Sardar sent SMS to his BOSS:
“Me sick, no work”
Boss SMS back:
“When I am sick I kiss my wife try it”
2 hours later sardar sms 2 boss:
“Me ok, ur wife very sweet”

by Mohammad Ali (few years ago!)
Kanjoosi Ki Hadd To Isne Paar Kar Di

Ek Sheikh Ka Beta Apni Girl
Friend Ke Saath Ghoom Ke Ghar Aaya To Baap Ne Puchha.

Baap: “Kitne Paise Kharch Kiye?”

Beta: “50 Rupaye”

Baap: “Itne Sare?”

Beta: “Abba, Us Ke Pass 50 Hi The“

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ne ek bachy se pucha

Sardar ne ek bachy se pucha k tum ko A,B,C Aaty hai to bachy ne keha k... mujy 9 tak aty hia..
Sardar ne bachy se keha k oyee Ullu k pathy 9 A,b,c main nahe aata. yeh to Alif,, Be,,Main ata hai:

by Pak101.com (few years ago!)
it`s 2710.

Sardar Laughing behind Pathan at ATM Machine,
Ha ha I have seen your password,
Pathan: What is it?
Sardar: It is 4 stars (* * * *)
Pathan: Ha haa ha! You are wrong, it`s 2710.

by Abdul Hannan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook