Judge: Tumhara Juram Sabit Huta
Judge: Tumhara Juram Sabit Huta
Ha Tumheb Kaal Phansxi Pe Latkaya Jaega
Pathan: Wo Sub To Theak Haa Per Utaraa Kab Jaega
Hum Ne Sham Ko Raksha B Chalana Hota Hai.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 986 views
Similar Jokes
1 Pathan Ka Sir Phat Gya
Dr. Ne Us Se Pucha:
Khan Sahab Kya Hua?
Khan: Hum Pathar Se Keel Thonk Raha Tha
Hum Ko 1 Aadmi Bola:
Khan Khopri Istemaal Kro.
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR: Office Ja Rha Tha. Biwi Pyar Se Boli: See U In The Evening.
SARDAR Gusse Se: Dhamki Kise De Rhi Hai, Mai B Tujhe Dekh Loonga.":-
by Pak101.com (few years ago!)
kid..in english class
Me sleep wid dad last nyt..
madam(correcting)-nhi beta, I slept wid dad last nyt..
.
.
.
.
kid-mai toh so gya tha,ap mere sone k baad aayi hongi....:p:O:D
hahahahahahahah
by Pak101.com (few years ago!)
1 bewakuf ecg karane hospital gaya
nurse:shirt utaroo
bewakuf:maula khush rakhe pehlay EcG na kar len.
by Sabir shah (few years ago!)
1
13
khayal
20
na aawey
tay
80
udaas ho
janday haan
100
20
nhi sakdy
Chalo
A
10
devo
Tusi
20
saanu
iina
E
yad
kardey O
Ya roz
32
band
kar k
100
janday
O.
A gall kisay 9
20
na 10 daveen k
13 mera 7 hamesha rahaway ga
Q
k
A DIL 20
Tera
tey
80
20 tere
I MIS U DIL K 7
Hum 2,9,1,7. .
by Mazhar Khan (few years ago!)
# Ek Sindhi Aur Pathan ka Interview Tha:
Sindhi se:
Q: Taleem
A: B.A
Q: Pakistan kab bana?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.
Q: Pakistan ka PM kon hai?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain.
Pathan ye sub sun raha tha usne teeno ans yaad ker liye.
Pathan se:
Q: Naam?
A: B.A
Q: Kab Paida huwe?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.
Q: Baap ka Naam?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain.
by Abdul Hannan (few years ago!)
America ki soch -Hum chand par pahoch gaye,
Ab aage kya karna he ?????
China ki soch - Hum 90% Dunia ki market pe raj kar rahe he,
Ab baaki par kese kare ?????
Hum Bhartiyo ki soch - 12 baje light gayi thi to 2 baje aayi thi ,
Ab 4 baje gai to 6 baje aayi,
Matlab sala 8 baje wapas jayegi ?????
.
.
.
.
.
.
"Oye fatafat motor laga ke pani bhar le ,
Mae mera mobile charge me laga deta hu" ..
by Pak101.com (few years ago!)
Police: Tumhe kal subah 5 baje phansi di jayegi.
Sardar: Ha Ha Ha Ha!
Police: Kyon hans rahe ho?
Sardar: Main to uthta hi subha 9 baje hun
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl to Pathan:Tm Khali Pait Ktna Apple Kha Skta Hy?
Pathan:4
Girl:Nhi!
Sirf 1,Kiuki Usky Baad To Tmhara Pait Khali To Nhi Rahega Na
Pathan:Wah Yara Kamal Hogya!
Hm Apny Dost Ko b Batayega
.
.
Pathan,Dost Sy:Tm Khali Pait Ktna Apple Kha Skta Hy?
Dost:5
Pathan O Yara!Tu 4 Bolta To Itna Mazedar Joke Sunata!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Teacher: batao pepsi faida deti hai ya nuqsan
Student: koi pila dai to faida
Pilani pary to nuqsaan :P
by Pak101.com (few years ago!)