Ek bar ek chitti ne Hathani

Ek bar ek chitti ne Hathani ke kan mein kuch kaha toh hathni behos ho gayi.

Phir kisine chitti se pucha ke tune kya kaha?

Chitti Boli: Maine itna hi kaha ke “Main tumhare bacche ki maa banne wali hoon!”

by Pak101.com (few years ago!) / 950 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

GOLU Gadhe p baith k College jata tha

GOLU Gadhe p baith k College jata tha FINAL YEAR Me Vo FAIL HO GYA OR PHIR paidal College jane lga
Q

Qki Gadhe ki graduation Complete ho gyi thi

by Pak101.com (few years ago!)
Dr.-Aapki Biwi

Dr.-Aapki Biwi Ab Sirf 2 Dino Ki Mehman Hai, I Am So Sorry!

Santa- Sorry Ki Koi Baat Nahi Hai

Dr. Saab, Jab 20 Saal Nikal Gaye to 2 Din Bhi Nikal Hi Jayenge

by Pak101.com (few years ago!)
Kya apko ladkian pasand hai?

Kya apko ladkian pasand hai?
Kya aap ladkion ki baten sunna chahte hai?
Kya aap hmesha ladkio se ghire rehna chahte hai? . . .
To beta Golgappe ka thela laga lo.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Ki Research, Balle Ball

Santa Ne Ek Makkhi Pakdi Or Uske Pankh Todkar
Bola.
Santa: “Udd Jaa Furrrrrrrr!”
Makkhi Nahi Udi…
Fir Bola.
Santa: “Ja Udd Ja Aur Baag Ja”
Makkhi Fir Nahi Udi…
Santa Sochte Hue: “Hmmm, Isse Prove Hua Ki,
Agar Makhi Ke Pankh Tod Do To Wo Behri Ho Jati
Hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Sardar sharab pite hue

1 Sardar sharab pite hue roo raha tha kisi ne pocha sardar ji kyo ro rahe ho?

Sardar: Jis ladki ka naam bolna chah rha hon uska naam yaac nahi aaraha

by Pak101.com (few years ago!)
Boy prpozes to girl

Boy prpozes to girl-
Ye Raat,Ye subah,
Ye Hawa,Ye Chand,
Ye Ghatayen,Ye Nadia,
Ye Kinare...

Girl-Saale Prpoze Kar Rahe ho,
Ya Envirnment science padha rahe ho..

by Pak101.com (few years ago!)
1st sardar: oye agar neend

1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?
.
.
.
.
... .
.
.2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye

by Pak101.com (few years ago!)
girlfriend's mobile

Sardar Ji checked his girlfriend's mobile to know under what name she had saved his number, when he dialed his number from her phone, it showed "TIME PASS NO. 8"

by Mohammad Ali (few years ago!)
Chaandni raat ke romantic palo me

Chaandni raat ke romantic palo me premika ne kaha-
“Kaash! Agle janam me mai chaand banti!”

Premi- “Aur mai chandrama par utarne waala
pehla antriksh yaatri!”


by Pak101.com (few years ago!)
Sir aap apni patni ko party me kyun nhi le jate?

Santa-Sir aap apni patni ko party me kyun nhi le jate?

Boss-Bcoz vo gaon ki hai.

Santa-sorry,sir mujhe laga k vo sirf aapki hai..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook