Wife: If I die what will u do
Wife: If I die what will u do?
Husband: Main paagal ho jaun ga!
Wife: Will u marry again after I die?
Husband: Pagal kuch bhi kar sakta hai!
by Pak101.com (few years ago!) / 865 views
Similar Jokes
Ek operation ke baad patient bola:
'doctor sahab Kya ab main aap logo se mukt hu?'
Beta doctor to neeche reh gye, main to chitrgupt hu...
by Pak101.com (few years ago!)
Sunehri Baatein
Zindagi Mein 2 Baaten Hamesha Yaad Rakhna
1) Hawa Chalti Hy Tou
Pattey Hiltey Hyn
2) Aur Nahi Chalti Tou
Nahi Hiltey ...
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Apne Kandhey Pe
Tota Bithaey Ja Raha Tha
1 Admi Ne Pucha:
Ye Konsa Janwar Hai?
Tota Bola: Pathan Hai Sala…
by Pak101.com (few years ago!)
Height of double daring :
Girl to Mom : Mom I have started loving a boy.
Mom : What? And how old is he, what does he do?
Girl : he is 3 months old happily kicking in my stomach…:)
by Pak101.com (few years ago!)
DENGUE SONG
BHEGAY PANK MERE
PYASA DUNK MERA
LAGEY AMRIT SA MUJHEY KHOON TERA
KABHI MERE SAAT AIK RAAT GHUZAR
TUJHEY KARDO MEIN BIMARA
by Pak101.com (few years ago!)
3 Pathan Raat Ko Car K
Derwaze Band Hony Ki Waja Se
Andar Hi Phans Gaye Thy ...
Aur Soch Rahe Thy k
Car Main Se Kaisy Nikla Jaye?
1st Pathan:
Yar Aisa Krty Hain k Engine k
Rasty Niklne Ki Koshish Krty Hain.
2nd Pathan:
O Nai Yar,
Diggi k Raste Niklty Hain.
Aur 3sra Jo Un 2no Ki Batain Sun Rha Tha, Bola:
Yar Jo Bhi Krna Hai,
Jaldi Karo Barish Hony Wali Hai,
Aur Car Ki Chhat Bhi Nhi Hai
by nabeel (few years ago!)
26. Bird asked a bee, u work so hard 2 get honey n people steal. dont u feel sad?
Bee-no,coz they can never steal my art of making honey.
Moral:
... Insaan kya.....
kutta, billi, makkhi, jisko dekho wo aajkal philosphy jhaad raha hai....:D :P :p
by Pak101.com (few years ago!)
Poltri Farm Malik
Poltri farm malik ne sub murghiyon se kaha AGAR TUM SAB NE 2, 2 ANDAY NA DIYE To TUM sub KO kat DONGA…
agli subah sAb ne 2, 2 andy diye,
magar 1 ne 1 anda diya…
Malik: TUM NE 1 KY0N DIYA?
us ny kaha: JANAB YE B APK DAR Ki WAJA SE DIYA HAY,
warna me to MURGHA hoñ….:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan ghar walon k sath apna rishta dekhne gaya
Ghar walon ne kaha donon ko akela chor do
Pathan:behan g ap k kitne bhai hain?
Girlehlay 3 thy ab 4 ho gaye hain.!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Raman: Meri Patni 9 Ghante Se Khamosh Hai
Dr: To Mere Paas Kyo Aaye Ho, World Record Walo Ke Paas Jao.
by Pak101.com (few years ago!)