Doctor to Minister
Doctor to Minister : Mantriji aapki biwi maa banne wali hai.
Mantri soch me pad gaya
Doctor : Kya hua mantrijee
Mantri : Samajh nahi aa raha sala kaun FARZI-MATDAAN kar gaya..!!
by Pak101.com (few years ago!) / 959 views
Similar Jokes
Teacher: Usne khud khushi kar li, usse khud khushi karni padi, difference batao.
Student: Pehle wala padha likha berozgar tha, doosra shaadi shuda tha.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Police high alert k time Santa ke ghar talasi lene
gai.
Police-Khabar h k apke ghar me Vishfotak samgri
h.
Santa-"Sir" vo maike gai hui h.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: Aj Mere Parosiaan Da Bacha Gum Ho Gia. Main Mashwara Ditta Te Menu Bohat Kutt Pai.
Friend: Tu Ki Mashwara Deta C?
Sardar: Main Kiya Google Te Search Kar Lo.
by Pak101.com (few years ago!)
Punjaban: Maa aaj mai nay 1 larkay ko bewaqoof banaya
Maa: woh kaisay ?
Punjaban : may nay uss ka 500 ka note aapni sandle may chupa lia aur woh 2 ghantay tak meri braizer may dhondta raha
by Mazhar Khan (few years ago!)
RAAZ-DR.Meri BIWI Ne Petrol Pi Liya He Or bhag Rahi He
DR-Tension Mat Lo
Jub Petrol Khatam Ho Jayega To Wo Aa Jayegi
by Pak101.com (few years ago!)
10 Doctor aur 1 teacher helicopter
ki rassi se latke the.
.
Pailot ne kaha, vajan jyada hai koi 1 Aadmi rasi chood de
.
.
Teacher bola ye kurbani main
dunga. TALIYAN bajaiye
.
.
Aur sare Doctor taali bajane lage
aur Vajan kam ho gaya
Moral of the story :- chahe
Doctor ban jao par guru hamesa guru hihota hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Man On His Death Bed Confesses 2 His Wife-I Had An Affair With Ur Sister, Ur Best Friend & The Maid.
Wife : I Know Darling. Now Relax & Let The Poison Work! ..;-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Police: aapki car ki accident kaise hua?
Santa: woh to mujhe bhi pata nahi hai sir. tab main
so rahaa tha?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: Raat film vich ik chudail kade mere aggey, kade mere pichchey…
Pathan: Kehri film si ? Sardar: Apne Shaadi di movie si -
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: I tried ur number so many times, it always said ‘Switched Off’!”
Banta: No! It’s my HELLO TUNE!
by Pak101.com (few years ago!)