Son: Aj accident hua

Son: Aj accident hua, uff marte marte bach gya,

Dad: Tumhari he galti ho gi,

Maa: mera beta, thek to hai na tu?

Sis: bhai koi chot to nahi ayi?

Bro: yaar dihayan se chalaya kar,

Lover: Tume mera zara bhi khayal nahi?

Frnd O shit, biryani khate khate reh gye….Ja yaar

by Pak101.com (few years ago!) / 977 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Blood Test Ki Tayari

Pathan BLOOD Ke bare mein book parh raha tha

Wife: Aaj yeh book kyu parh rahe ho ji?

Pathan: Mujhe doctor ne kaha hai ke kal mera BLOOD test hai iss liye test ki tayari kar raha hoon.

by Pak101.com (few years ago!)
AWAAM

(\./)
/.".)"^----;";_
\,,/"( Z ) \
//\\ //\\

8,10 Chitthar Mar Kr Fwd Kar dain.

Naam na Lena. Awaam khud smajhdar he.!!;-

by Abdul Sami (few years ago!)
funny

A Man Receives A Phone Call 4rm His Doctor
The Doctor Says, “I Have Some Good News Nd Some Bad News
The Man Says, “Ok, Give Me The Good News First
The Doctor Says, “The Good News Is
U Have 24 Hours To Live
The Man Replies, “Oh No! If That’s The Good News
Then What’s The Bad News?
The Doctor Says, “The Bad News Iz
I 4rgot To Call U Yesterday.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Car Se Takkar

Car Se Takkar Hone Ki Wajah Se Ek Banda Behosh Ho Gaya

Patni Ne Fatafatt Doctor Ko Fon Milaya To Ek Kafi Bada Doctor Mauke Pe Pahuncha

Marij Ko Check Karke Bola: “Ye To Mar Gaya Hai”

Itni Der Mein Marij Ko Bhi Hosh Aa Gaya Tha, Usne Ye Suna To Gabrate Hue Bola

Mareej: “Nahi Nahi, Main To Zinda Hun”

Ye Sunte Hi Marij Ki Biwi Use Boli: “Kuch To Soch Samjh Kar Bola Kijiye, Itne Bade Doctor Hai Jhooth Bolenge Kya?“

by Pak101.com (few years ago!)
Jaleebi or larki

Jalebi aur ladkiyo me kya similiarity hai..??
.
.
?
.
.
?
.
.
?
?
.
?
.
?
.
.
?
.
.
?
.
Dono hi kabhi seedhi nahi ho sakti,
Par hoti bahut sweet hai!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
ek Toot Gaya to Dosra Kaam Aayega

Pathan Namaz Parhnay Gaya 0r do Baar Wazoo Kya:


Kisi ne Pucha: Khan Sahab Aapne do Baar Wozoo Kyo kia?



Pathan: Agar ek Toot Gaya to Dosra Kaam Aayega

by Abdul Hannan (few years ago!)
ECG na kar len

1 bewakuf ecg karane hospital gaya

nurse:shirt utaroo

bewakuf:maula khush rakhe pehlay EcG na kar len.

by Sabir shah (few years ago!)
Truth and veham

Teacher : Saach aur Veham main kiya farak hai?
Boy : Aap hum ko padha rahi hain ye SAACH hai. Aur hum padh rahe hain ye aap ka VEHAM hai.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Me Ny Bohat Sary Paise Bachaye

Pathan Ka Bacha Khushi Khushi Bhagta Hua Aaya..

Pathan: Kiya Hua.??

Bacha: Baba Aaj Me Ny Bohat Sary Paise Bachaye..

Pathan: Wo Kese.??

Bacha: Mere Ek Daant Me Dard Tha,
Me Wo Nikalwany Dentist K Pass Gaya,
Us Ny Kaha: "Meri Fees 500 Rupay Hai,
Tum Chahy Ek Daant Nikalwao Ya Sary.."
.
.
Phir Baba Me Ne Rs.500 Me
Saary Daant Nikalwa Diye.. :-D

by Pak101.com (few years ago!)
PATHAN ko chiragh mila

PATHAN ko chiragh mila . chirag ragara.
JIN ne kaha “3 wishes bato.”
PATHAN: No 1 . Eik bara bangla .
No 2 us main Khob dolat mand log.
No 3 Humko is main chokidar lagwa do

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook