Wife:Samne wale ghar me Miya

Wife:Samne wale ghar me Miya Biwi k bich kuch fight chal rhi he. Aap 1bar jaiye na

Husbnd:Me 1 do bar gya tha.Shayad ye usi ka natija hai! :D

by Pak101.com (few years ago!) / 962 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan is greater than Newton

Pathan is greater than Newton

Newton : When we throw a ball in the air, why does it come down?? . . . . . .

Pathan : there is nobody in the air to catch it.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
GOLU-Doc. Mujhe aisa lagta hai

GOLU-Doc. Mujhe aisa lagta hai jaise mere kaan me koi Gunguna Rahe Hai

Doc.-Aisa Kb Lagta Hai

GOLU-Jb mai kaan me headphone laga ke song sunta hu

by Pak101.com (few years ago!)
Doctor I Swallowed A Pillow

Patient: Doctor, I think I swallowed a pillow.

Doctor: How do you feel?

Patient: A little down in the mouth.

by Pak101.com (few years ago!)
Boy-i luv u

Boy-i luv u

Grl-saale shkl dkhi h apni

Boy-sali kutti kmini, lomdi ki shkal wali, ghusa marke nak tod dunga teri, sali chudel chal dafa hoja.

Grl-sory,i luv u2

by Pak101.com (few years ago!)
1 kabutar pathan ko tang kr rha tha

1 kabutar pathan ko tang kr rha tha, pathan ne usy pakar liya or usy marne ka faisla kr liya, wo usy chat pe ly gaya
aur wahan se neche phaink diya,:-)

(‘,’)

./ /.

Moral:
moral woral kuch nai

wo kabutar b peshawar ka tha
niche gir k mar gya:-

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

1 Pathan Cinema mai Film dekh raha tha.
.
Film mai 1 Shair dowarty howe araha tha.
.
Pathan ne dekha tu dar gia, owr apni chadir kandhy pa dal kar bhaagny laga
Logo ne kaha: Khan Sahib mat daro, yai tu film hai
.
Pathan: Wo tu mujh ko bhi pata hai ke yai film hai, lekin wo tu janwar hai, usko kia pata

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Dimagh Kitne Ka Hai

Ek Aadmi Dimagh Kharidne Market Gya
Admi:Dimagh Kitne Ka Hai?
Shopkepar: Angraiz Ka Rs.50 Mahajir Ka Rs.100
Baloch Ka Rs.150
Punjabi Ka Rs.200
Sindhi Ka Rs.250
Aur PATHAN Ka Rs.500
Aadmi: Hairat Se Yar Pathan Ka Itna Mehanga Kyu?
Shopkepar: Bhai 500 Khopriyan Toro To Sala 1 May Se Dimagh Nikalta Hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Branch Maneger

Ek ladka hardin subha 10 ek ped ke upar chadta tha aur sam 4 baje niche ata tha.

Ek din aur ek adme us ladka ko pucha betj har din tu esa kyun karta hai.

Us ladka ne bola me 'MBA' Kiya hun isliy branch maneger hun

by Pak101.com (few years ago!)
funny

100% Majedar joke
.
.
3 Dost Diwali Ke Baad Mile
.
.
.
1st :Mere Daddy 10,000 Ke Patake
Laaye,
Humne 3 Ghante Tak Bajaye,
.
.
2nd: Mere Daddy 15,000 Ke Pataake
Laaye Thhe,
Humne 4 Ghante Tak Bajaye,
.
.
.
.
.
3rd:Daddy Ghar Par Nahin Thhe…
.
.
Toh Mera Bhai 5000 Ka Sirf Ek
Pataaka Laaya Aur Saari Raat Humne
Baari-Baari Bajayaa..;-P

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aisa Sabun Do

Lady To Dukandar:Aisa Sabun Do Jo Kam Ghise Or Nahane K Baad Chehre Pay Laali Laye.

Dukandar Naukar Sy:Madam Ko Ek Eent Ka Tukra Day Do.:-)

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook