Wife:Samne wale ghar me Miya
Wife:Samne wale ghar me Miya Biwi k bich kuch fight chal rhi he. Aap 1bar jaiye na
Husbnd:Me 1 do bar gya tha.Shayad ye usi ka natija hai! :D
by Pak101.com (few years ago!) / 962 views
Similar Jokes
Pathan is greater than Newton
Newton : When we throw a ball in the air, why does it come down?? . . . . . .
Pathan : there is nobody in the air to catch it.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
GOLU-Doc. Mujhe aisa lagta hai jaise mere kaan me koi Gunguna Rahe Hai
Doc.-Aisa Kb Lagta Hai
GOLU-Jb mai kaan me headphone laga ke song sunta hu
by Pak101.com (few years ago!)
Patient: Doctor, I think I swallowed a pillow.
Doctor: How do you feel?
Patient: A little down in the mouth.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy-i luv u
Grl-saale shkl dkhi h apni
Boy-sali kutti kmini, lomdi ki shkal wali, ghusa marke nak tod dunga teri, sali chudel chal dafa hoja.
Grl-sory,i luv u2
by Pak101.com (few years ago!)
1 kabutar pathan ko tang kr rha tha, pathan ne usy pakar liya or usy marne ka faisla kr liya, wo usy chat pe ly gaya
aur wahan se neche phaink diya,:-)
(‘,’)
./ /.
Moral:
moral woral kuch nai
wo kabutar b peshawar ka tha
niche gir k mar gya:-
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Cinema mai Film dekh raha tha.
.
Film mai 1 Shair dowarty howe araha tha.
.
Pathan ne dekha tu dar gia, owr apni chadir kandhy pa dal kar bhaagny laga
Logo ne kaha: Khan Sahib mat daro, yai tu film hai
.
Pathan: Wo tu mujh ko bhi pata hai ke yai film hai, lekin wo tu janwar hai, usko kia pata
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Aadmi Dimagh Kharidne Market Gya
Admi:Dimagh Kitne Ka Hai?
Shopkepar: Angraiz Ka Rs.50 Mahajir Ka Rs.100
Baloch Ka Rs.150
Punjabi Ka Rs.200
Sindhi Ka Rs.250
Aur PATHAN Ka Rs.500
Aadmi: Hairat Se Yar Pathan Ka Itna Mehanga Kyu?
Shopkepar: Bhai 500 Khopriyan Toro To Sala 1 May Se Dimagh Nikalta Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek ladka hardin subha 10 ek ped ke upar chadta tha aur sam 4 baje niche ata tha.
Ek din aur ek adme us ladka ko pucha betj har din tu esa kyun karta hai.
Us ladka ne bola me 'MBA' Kiya hun isliy branch maneger hun
by Pak101.com (few years ago!)
100% Majedar joke
.
.
3 Dost Diwali Ke Baad Mile
.
.
.
1st :Mere Daddy 10,000 Ke Patake
Laaye,
Humne 3 Ghante Tak Bajaye,
.
.
2nd: Mere Daddy 15,000 Ke Pataake
Laaye Thhe,
Humne 4 Ghante Tak Bajaye,
.
.
.
.
.
3rd:Daddy Ghar Par Nahin Thhe…
.
.
Toh Mera Bhai 5000 Ka Sirf Ek
Pataaka Laaya Aur Saari Raat Humne
Baari-Baari Bajayaa..;-P
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Lady To Dukandar:Aisa Sabun Do Jo Kam Ghise Or Nahane K Baad Chehre Pay Laali Laye.
Dukandar Naukar Sy:Madam Ko Ek Eent Ka Tukra Day Do.:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)