Ladke walo ko ladki pasand
Ladke walo ko ladki pasand aa gayi aur unhone ladki walon se kha ki shadi kab karni hai?
Ladki walo ne kha ki abhi hamari ladki padh rahi hai, pdhai ke baad shadi hogi
Ladke walo se gusse mein kaha ki hamara ladka kya bandar hai jo kitabe phaad dega
by Pak101.com (few years ago!) / 1005 views
Similar Jokes
Boy-tum ladkiya itni sunder kyo hoti ho? girl- kyo bhagwan ne hame apne hatho se banaya hai.
Boy- kamini bol toh ese rhi hai. Jaise hme net se download kiya hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:-Train me yaar raat bhar neend nhi aayi
upar ki seat mili thi.
Banta:-To seat xchange kar leta.
Santa:-Kisse karta niche ki seat pe koi tha hi nhi!:
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar ankhain band karky Ayena (mirror) ke samny khara hogia
.
Bewi ne pocha; Yai kia kar rahy ho?
.
Sardar: Daikh raha ke mai sotay howe kesa lagta hon
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Texi Wala : Sir Sorry
Mai Meter Chalu Karna Bhul Gaya Tha Ab Kitna Bhada Lu?
Santa : Oyye Praji
Koi Gal Nhi Mei B Apna Batva Bhul Gaya Hu!
by Pak101.com (few years ago!)
The most angry moment....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
When i try to hug the most sexiest person in the universe, my nose hits to the mirror...:-( :-P
mummy meri najar utaro yar...:-D
(',')
<))>
_/ /_
by Umair Siddique (few years ago!)
A old snake goes to see his Doctor.
"Doc, I need something for my eyes...can't see well these days".
The Doc fixes him up with a pair of glasses and tells him to return in 2 weeks.
The snake comes back in 2 weeks and tells the doctor he's very depressed.
Doc says, "What's the problem...didn't the glasses help you?"
"The glasses are fine doc, I just discovered I've been living with a water hose the past 2 years!"
by Pak101.com (few years ago!)
'Ab too iss darr say rona he chor diya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kaheen humaaray aansoon pay dengue anday he na chor jae....:'
by Zain Raza (few years ago!)
Teacher: I'd like to go through one whole day
without having to tell you off.
Pupil: You have my permission !
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Apni Wife Ke Sath Coffee Shop Gaya, hot Coffee order Ki, Coffee Atte Hi wife Se Bola Jaldi Jaldi pee. Wife Boli Kyu? Sardar Bola Hot coffe Rs. 5 and Cold Coffee Rs. 10.00
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ande ke haath mein `Torch', behare ke haath mein `Radio',
Gunge ke haath mein`Mike', bewakuf ke haath mein `Mobile'!
Kya zamana aa gaya hai...
by Mazhar Khan (few years ago!)