Sardar : Sitting on The Top
Sardar : Sitting on The Top of the Mountain and Studying….
When a person asked what he was doing….
He replied… Oye!! Higher Studies Yaar
by Pak101.com (few years ago!) / 968 views
Similar Jokes
Pathan ne pressure cooker kharida.
2sray din wapis dene chala gya.
Shopkeeper:- Kyon Khan g cooker thek nahi kya?
Pathan:- Aray nahi baba ghar mein jawan betiyan hen aur ye badtamiz sitiyan marta hai.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Jeeto: Kal raat um mujhey neend main gaaliyan day rahay thay?
Santa: Tumhari galat fahami hai.
Jeeto: Kaisi galatfahami?
Santa: Yehi ki mein soya tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Apne Dost Banta Se Ek Sawaal Poochta Hai.
Santa: “Aisa Koun Sa Station Hai Jahaan Koi Bhi Train Nahi Rukti?”
Banta: “Nahi Yaar Aisa To Koi Bhi Station Nahi Hai Jahaan Koi Train Na Ruke”
Santa: “Acha Toh Tu Haar Gaya Na”
Banta: “Haan Yaar Phir Bhi Tu Bata”
Santa: “Abe Gadhe Radio Staion Hai Na Jahaan Koi Train Nahi Rukti“
by Pak101.com (few years ago!)
Father: Beta raat ko kis waqt soye tay?
Son: Mai raat ko 2 baje tak parh raha tha
Father: Lekin 11 bajy tu bejli chali gayi thi
Son: Mai parhny mai etna magan tha ke bejli jany ka pata hi nai chala
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar apni bemaar murgi bechne bazar le gaya
Admi is ka sar necha kiun hai?
Sardar;ye dehati hai shaher me aa k sharma rahi hai
by Sabir shah (few years ago!)
1 admi ki 1 tang toot gai
jab hospital me puncha to us ne dekha aik ki donon tangen toti howi hain
admi ne us se pocha kia ap ki 2 bivian hain.
by Sabir shah (few years ago!)
Pakstani Shadi me khana khane k 2 asool:
RULE 1
Pehli bar is tarha khao k doosri bar milega nhi
RULE 2
Doosri bar is tarha khao k pehli bar mila hi nhi tha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Shakespeare Said: If There Is A Single Dollar In
Your Pocket Then.
.
.
.
.
Convert It Into Indian Currency,
And Buy A Pepsi Of Rs.30 Aur 20 Rupaye Ke
Samose Bhi Le Lena,
Aur 3 Ki Gold-Flake Aur 2 Ki Tara Gold Pan
Masala.
Wah Dada Wah Cha Gaya Sahkespare.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tum bohat haseen ho,
Wife: Choro Naa,
Husband: Tumhari Aankhein bohat khoobsorat hen
Wife: Choro na G
Husband: Tumharay Baal Uff Kia Ghazab k hen,
Wife: Choro Na Janu,
Husband: Tum bolti Bohat Acha ho,
Wife: Aray Choro Naa,
Husband: Itni to Chor Raha hon, Ab aur kitni choron
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar to Son: Ja Puttar ek glass pani le ke aa
Son: Sorry abba mai nahi ja sakda
2nd Son: Abba ae te hai e chawal, to aap le ke aa
by Tanveer Hussain (few years ago!)