Girl: how many times do you shave
Girl: how many times do you shave in a day?
Boy: 30 to 40 times.
Girl: What, are you mad???
Boy: No I am a barber…!!!
by Pak101.com (few years ago!) / 915 views
Similar Jokes
Patient: I am playing cricket in dream
Doctor: I am giving you medicine, you will be OK
Patient: But doctor, today I will not take medicine
Doctor: But why
Patient: Because may be today I make a century
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek aadmi (khumb mele me) Hey Prabhu, Teri Kripa se khumb k mele me bhai bhai ko bichadte dekha hai.......... kabhi pati patni par bhi apni kripa barsao..........!!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ka challenge
Pathan: Mai Meenar-e-pakistan ko sar par utha kar Peshawar le ja sakta hon.
Hazaron log ekathay ho gaye
Pathan: Bas ese utha kar mairy sar par rakho tum !
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sir:
saal ke kitny mosam hen
Bcha:
4
Sir:
konse
Bcha:
1. Hartal or
Dharna
2. Double sawari, Mobile or CNG band
3. Dhamaka
4. Election.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aik pathan aurat bank check cash karany gai. clerk: yahan sign karo
aurat: kesay?
Clerk: jesay khat k akhir main likhti ho!
Aurat ny likha: " Twade kaky di maa"
by Abdul Hannan (few years ago!)
Aik Sharabi Raat Kay Waqat
Apnay Dost Kay Sath Jaraha Hota Hay
Rastay Main Talab Per Nazar Parhti Hay
Tu Us Main Us Ko Chand Dikhta Hay
Woh Apny Dost Say Kahta Hay:
Yaar Ye Kia Hay
Dost Kehta Hay Chand Hay
Sharabi Hairan Ho Ker
Yaar Hum Log Itnay Upper Aagaiy
by Pak101.com (few years ago!)
Aik bacha kute ko le kar road k kinare ja raha tha aik police wale ne dekha us ne kaha beta bhai ko le kar kahan jarahe ho?
Bacha:police me bharti karwane.
by Sabir shah (few years ago!)
Boy: Hey, I bought a New i-Phone 5s
Girl: WOW!!
Konsi Company ka Hai??
Boy: Ja Behan Tu Ghar Ja,
Reebok ka Hai..:-D
by lescol (few years ago!)
Teacher: U idiots! At your age Einstein ranked first in class.
What about you?
Student: Sir at your age Hitler committed suicide..!
What about you?
by Pak101.com (few years ago!)
Apne teachers ki bahut respect kijye
q k
is dunia me murghi k ilawa wo ek parsonality hai jo ap ko anda de sakit hai.
by Sabir shah (few years ago!)