1st sardar: oye agar neend
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?
.
.
.
.
... .
.
.2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye
by Pak101.com (few years ago!) / 1015 views
Similar Jokes
Lub pe ÅÅti hy duÅ bÅn k tamanna meri,
Sim band hojae allah kare teri,
Dur Dunya me mere sms se ujala hojae,
Jo muje sms na kare uska rang kala hojae,
Hy mera kam faqiro ko sms karna,
Knjuso or garibo k inbox bhrna,
Mere Allah inhe b ab gerat ajae,
Ye sms parhte hi inka b sms ajae…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Larka Doctor se Lagta hai Mai Andha ho Gaya hon.
Doctor Ne uski Aankhon ko Check kia
Aur kha nahi Beta Tumhari Aankhein tu theek hain.
Larka: Tu phir Newspaper Mai Mujhy Apna Roll Num Kyun Nazar Nahi Aa Raha?
by Pak101.com (few years ago!)
Andha Aadmi-bhabhi ye lo laddu
Bhabhi naha rahi thi soch ki andha hai
bina kapdo ke bahar aa ke boli- ye kis liye,
Andha- Meri aankhe thik ho gai..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa hamptay kamptay ghar may dakhil huwa
Or haath may gold ka Ek cup pakra hua tha,
Wife: ye cup kahan say mila?
Husband: mai daur me first aya hun.
Wife: doosre aur teesre number par kon aya?
Husband: doosray number par police afsar aur teesray number par cup ka maalik...
by Pak101.com (few years ago!)
Ladki Ne Apne Boyfriend Ko SMS Kiya
Ladki: “Jaanu, Agar Tumhara SMS Nahi Aya, Toh Mein Roti Nahi Khaungi”
Ladka Uske Pyar Ko Dekhte Hue Khushi Se Bola: “Sach?”
Ladki: “Haan, Mein Sirf Paneer Parantha, Ice-Cream Kha Ke Guzara Karlungi“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ki Tang Me Gehra Cut Lag Gya
Nurse: Is Me 10 Tankey Lage'nge
Pathan : Ktna Kharcha Hoga?
Nurse:3000
Pathan:tanka Lgwana Hy
Karhai Nhi Karwani
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Officer: Dekho, humme aisa chaukidaar chahiye jo sehatmand ho, chust, chalak aur chaukanna ho, jarurat parne par jisse hum daat bhi saake…
Yadi tumhare andar yeh saare guun shamil hai to tumhe yeh naukri mil sakti hai.
Umeedwaar : Saheb yeh saare gun meri biwi mein hai, usse bulau?
by Pak101.com (few years ago!)
Girl : Tum ladke kisi bhi ladki me sabse pehle kya dekhte ho?
Boy : Ye to depend karta hai ki ladki aa rahi hai ya ja rahi hai!!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan DR apne kaha tha k subha uth k
koi game kehlne se sehat achi rhti hai
Pr mughe koi farq nhi para.
Doctor:Konsa game khelte the???
Pathan:Mobile pe snake wala...
by Abdul Hannan (few years ago!)
Biwi: Mere khayal main hamari beti ki kisi Larkay k sath Setting ho gai hai...
Husband: Woh kese?
Biwi: Kyon k woh kafi dino se Balance k Paise nahi maang rahi hai
by Pak101.com (few years ago!)