Facebook : hahaha i wont

Facebook : hahaha i wont let u study x-D
.
.
.
Me : Plz dont do this to me..i beg u..
... .
.
.
.
Facebook : ok then log out and study..!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

Me : yaar tu to bura maan gya... achha chal u win... show me whats new?

by Pak101.com (few years ago!) / 927 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Doctor owr Allah ko

Doctor owr Allah ko khabi naraz mat karna
Kionke jab Allah naraz hota hai, tu wo Doctor ke pas bhej daita hai
Owr jab Doctor naraz hota hai, tu wo Allah ke pas bhej daita hai

by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar Apnay 16 Bachon Aur BV

Sardar Apnay 16 Bachon Aur BV
K Sath Dost K Ghar Dawat Pay Gya.
Dost Ne Itni Bari Family Dekh Kar Ghusay Mein Kaha:
Haya Nahi Aayi?
Sardar:
Nai, Ohda Paper C.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tea bag

Memon Ki BIWI:
Bas B Karo Ye Tea Bag 18 Dafa Use Kr Liya Ab
Phenk Den,
Memon:Kardi Na Jaahilon Wali Baat, Is K Packet Pr
Expiry Date 2011 Likhi Hy.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
I Kiss My Wife

Sardar 2 His Friend:
I Kiss My Wife Everyday B4 I Go 2 Office N U?
Friend:
I Kiss Ur Wife After U Go 2 Office..
Sardar:
Hahaha
I Kiss First

by Mohammad Ali (few years ago!)
Kal maine tumhaare ghar gaya

Boy: kal maine tumhaare ghar gaya tha. lagta hai hamaari shaadi nahi hogi.
girl: kyu? pappa se mile the kya?
Boy: nahi, tumhaare behan se milaa tha

by Pak101.com (few years ago!)
1st sardar: oye agar neend na aaye

1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?

2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye

by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Me tmhara mobile dkh skta ho?

Boy: Me tmhara mobile dkh skta ho?

Girl: Han Q nai, Jst a min

Inbox dlete,
Sent item dlete,
Call hstry dlete

Ye lo dekhlo Tmhe tu mujh pr trust hi nai hy.

by Raju (few years ago!)
talking with wife

Man outside phone booth : Excuse me !! You are holding the phone since 20 mins havent spoken a word

Man inside - Sir I m talking to my wife :-(

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Larki ki Setting

Biwi: Mere khayal main hamari beti ki kisi Larkay k sath Setting ho gai hai...

Husband: Woh kese?

Biwi: Kyon k woh kafi dino se Balance k Paise nahi maang rahi hai

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar and Police man

Police: Tumhe kal subah 5 baje phansi di jayegi.
Sardar: Ha Ha Ha Ha!
Police: Kyon hasn rahe ho?
Sardar: Main to uthta hi subha 9 baje hun.

by Imran Ashraf (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook