Facebook : hahaha i wont
Facebook : hahaha i wont let u study x-D
.
.
.
Me : Plz dont do this to me..i beg u..
... .
.
.
.
Facebook : ok then log out and study..!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Me : yaar tu to bura maan gya... achha chal u win... show me whats new?
by Pak101.com (few years ago!) / 927 views
Similar Jokes
Doctor owr Allah ko khabi naraz mat karna
Kionke jab Allah naraz hota hai, tu wo Doctor ke pas bhej daita hai
Owr jab Doctor naraz hota hai, tu wo Allah ke pas bhej daita hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar Apnay 16 Bachon Aur BV
K Sath Dost K Ghar Dawat Pay Gya.
Dost Ne Itni Bari Family Dekh Kar Ghusay Mein Kaha:
Haya Nahi Aayi?
Sardar:
Nai, Ohda Paper C.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Memon Ki BIWI:
Bas B Karo Ye Tea Bag 18 Dafa Use Kr Liya Ab
Phenk Den,
Memon:Kardi Na Jaahilon Wali Baat, Is K Packet Pr
Expiry Date 2011 Likhi Hy.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar 2 His Friend:
I Kiss My Wife Everyday B4 I Go 2 Office N U?
Friend:
I Kiss Ur Wife After U Go 2 Office..
Sardar:
Hahaha
I Kiss First
by Mohammad Ali (few years ago!)
Boy: kal maine tumhaare ghar gaya tha. lagta hai hamaari shaadi nahi hogi.
girl: kyu? pappa se mile the kya?
Boy: nahi, tumhaare behan se milaa tha
by Pak101.com (few years ago!)
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Me tmhara mobile dkh skta ho?
Girl: Han Q nai, Jst a min
Inbox dlete,
Sent item dlete,
Call hstry dlete
Ye lo dekhlo Tmhe tu mujh pr trust hi nai hy.
by Raju (few years ago!)
Man outside phone booth : Excuse me !! You are holding the phone since 20 mins havent spoken a word
Man inside - Sir I m talking to my wife :-(
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Biwi: Mere khayal main hamari beti ki kisi Larkay k sath Setting ho gai hai...
Husband: Woh kese?
Biwi: Kyon k woh kafi dino se Balance k Paise nahi maang rahi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Police: Tumhe kal subah 5 baje phansi di jayegi.
Sardar: Ha Ha Ha Ha!
Police: Kyon hasn rahe ho?
Sardar: Main to uthta hi subha 9 baje hun.
by Imran Ashraf (few years ago!)