Teacher: 5 mark
Teacher: 5 mark lekar bhi tum has kyu rahe ho?
Student: main yeh soch raha hoo ke woh 5 marks kaise mila
by Pak101.com (few years ago!) / 949 views
Similar Jokes
Sardarni (Sharmatey Huey) :
Sardar G Saade Kaar Ek
Nanha Mehmaan Aan Wala Aey .. !
Sardar : Le Feer Main Zarra Nass K
Botlaan Le Awaan ….
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girlriend to Boyfriend: Mera ladla, mera pyara, mera chhona, mera sweet gugla. Muj se shadi karoge? Bolo baby bolo.
Boyfriend: Tum mujhe Propose kar rahi ho ya Adopt ?"
by Pak101.com (few years ago!)
2 pandito mei ladai ho rhi thi.
Tisre pandit ne aakr pucha kya hua ?
To 1 pandit bola : jb mei lehsun pyaj ni khata to
isne mere chiken mei dala Q ?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Snta-Ladki ko prapose karne ki sabse safe jagah konsi he?
Bnta-Mandir
S-Mandir kyu?
B-Qki waha ladkiyo k pairo me CHAPPAL nai hoti..
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Sharabi Raat Kay Waqat
Apnay Dost Kay Sath Jaraha Hota Hay
Rastay Main Talab Per Nazar Parhti Hay
Tu Us Main Us Ko Chand Dikhta Hay
Woh Apny Dost Say Kahta Hay:
Yaar Ye Kia Hay
Dost Kehta Hay Chand Hay
Sharabi Hairan Ho Ker
Yaar Hum Log Itnay Upper Aagaiy
by Pak101.com (few years ago!)
Khaufnak andheri raat me 12 baje 1 bhoot 2nd bhoot ko samja raha tha ghabra mat. Ye sab tere dimag ka vahem h
koi Rajnikant- vajnikant nai hota
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan : ooy tere chote bhai ki mochain hain aur teri nahin.
2 pathan: is main kya bari bat hai,wo abbu pe gaya hai aur main ammi pe.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
S0me idi0t say:
"Behind every succesful b0y there is a girl"
but n0b0dy knows the fact that:
"Girls ch0ose only succesful b0ys"
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Santa ye batao tense kitne tarah ke hote hai?
Santa : Teen maidam.
Teacher : Teeno ke ek-ek example batao.
Santa : Madam, meine kal aapki beti ko dekha tha. Aaj mein ussey pyar karta hu aur kal mein ussey bhaga kar le jaunga.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Girl:what is ur job
boy: i am in admin departmint
girl:which company?
Boy:are facebook pay 2,3 pages ka admin hun or kia chahye
by Sabir shah (few years ago!)