Teacher: tum ro Q rahe ho?

Teacher: tum ro Q rahe ho?

Ladka:meri mummy mere papa ko kutta kehti h.
or papa unko BILLI,

mujhe samjh nhi aata ki main PILLA hu
ya BILLA?

by Pak101.com (few years ago!) / 839 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Tum bade ho kr

Teachr: Tum bade ho kar kya kroge?
Santa: Shadi

Teachr: Nahi, mera mtlab kya banoge?
Santa: DADDY

by Pak101.com (few years ago!)
“Noor sb larkon say baat karti hy”

“Noor sb larkon say baat karti hy”
Teacher: Btao iss sentence main Noor kiya hy?
Pathan Student: Master j Noor Bayghairat hy.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Girl:- Jaldi khidki se kudoo,

Girl:- Jaldi khidki se kudoo, papa aa gaye hai

Boy:- Lekin ye 13v manzil hai

Girl:- Janu ye subh - asubh sochne ka waqt nahi hai, jaldi kud jao

by Pak101.com (few years ago!)
Main Aata Hoon Lekin Pehle Lion Ko Hatao

A Lady Was Kissing A Lion Inside A Cage In Circus Ring Master:
“Anyone Can Do It?”

Sardar: Main Aata Hoon Lekin Pehle Lion Ko Hatao

by Pak101.com (few years ago!)
Google Ziyada Acha Hai Ya Yahoo

Sardar: Yaar Ek Baat To Batao??

Pathan: Pucho..

Sardar: Google Ziyada Acha Hai Ya Yahoo..?
.
.
.
.
.
.
.
.

Pathan: Ek Minute Ruko,
Hum Abhi Google Per Search Ker K Batata Hai.. :-D :-)

by Pak101.com (few years ago!)
Challak Miyan Biwi

Pathan:: Light nhi hai tau kambakht pankha hi chala do...

Biwi:: Aakhir pathan hi ho na, aqal tau hai hi nhi...
pankha chala diya tau mom-batti bhuj jayegi, pher andhery ma kia karogy.. :D

by WAQAR (few years ago!)
Dentist ki beti boy frnd se

Dentist ki beti boy frnd se:aj kitna acha moqa tha tm mere dad se shadi ki bat ker skty thy

Lrka:Bs aj b mera hosla nhi hua khmoshi se 1 or dant nklwa kr agaya

by Mazhar Khan (few years ago!)
1st sardar yeah bacha tumhara

1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai

2nd sardar:yeah mera door ka bhai hai

2nd sardar:door ka mein samjha nahin

sardar:iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai

by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend: I can't marry you

Girlfriend: I can't marry you. I am one year elder to you.

Boyfriend: Very Good, I love you so much that I can wait for you for one year.

by Pak101.com (few years ago!)
Jaldi punch jaen

Pathan:yara bike q tez kar di?
Sardar:barak fail ho gaia hai
Is pe pehale k acident ho ghar punch jate hain.
Pathan:aur teez kar or tez

by Sabir shah (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook