Teacher: tum ro Q rahe ho?
Teacher: tum ro Q rahe ho?
Ladka:meri mummy mere papa ko kutta kehti h.
or papa unko BILLI,
mujhe samjh nhi aata ki main PILLA hu
ya BILLA?
by Pak101.com (few years ago!) / 839 views
Similar Jokes
Teachr: Tum bade ho kar kya kroge?
Santa: Shadi
Teachr: Nahi, mera mtlab kya banoge?
Santa: DADDY
by Pak101.com (few years ago!)
“Noor sb larkon say baat karti hy”
Teacher: Btao iss sentence main Noor kiya hy?
Pathan Student: Master j Noor Bayghairat hy.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Girl:- Jaldi khidki se kudoo, papa aa gaye hai
Boy:- Lekin ye 13v manzil hai
Girl:- Janu ye subh - asubh sochne ka waqt nahi hai, jaldi kud jao
by Pak101.com (few years ago!)
A Lady Was Kissing A Lion Inside A Cage In Circus Ring Master:
“Anyone Can Do It?”
Sardar: Main Aata Hoon Lekin Pehle Lion Ko Hatao
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Yaar Ek Baat To Batao??
Pathan: Pucho..
Sardar: Google Ziyada Acha Hai Ya Yahoo..?
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: Ek Minute Ruko,
Hum Abhi Google Per Search Ker K Batata Hai.. :-D :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:: Light nhi hai tau kambakht pankha hi chala do...
Biwi:: Aakhir pathan hi ho na, aqal tau hai hi nhi...
pankha chala diya tau mom-batti bhuj jayegi, pher andhery ma kia karogy.. :D
by WAQAR (few years ago!)
Dentist ki beti boy frnd se:aj kitna acha moqa tha tm mere dad se shadi ki bat ker skty thy
Lrka:Bs aj b mera hosla nhi hua khmoshi se 1 or dant nklwa kr agaya
by Mazhar Khan (few years ago!)
1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai
2nd sardar:yeah mera door ka bhai hai
2nd sardar:door ka mein samjha nahin
sardar:iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai
by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend: I can't marry you. I am one year elder to you.
Boyfriend: Very Good, I love you so much that I can wait for you for one year.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:yara bike q tez kar di?
Sardar:barak fail ho gaia hai
Is pe pehale k acident ho ghar punch jate hain.
Pathan:aur teez kar or tez
by Sabir shah (few years ago!)