Sister to Brother:-
Sister to Brother:-
What Are You Going To Gift Grandma On Her Birthday?
Bro: A Football
Sis: But Grandma Does Not Play.
Bro: On My Birthday She Gave Me Bhagvat Gita.!
by Pak101.com (few years ago!) / 930 views
(Rated 5 Stars - 1 votes)
Similar Jokes
Santa Ne Socha Ki Sunday Free Hun Aaj Movie Hi Dekh Aau.
Par Jaisi Hi Theatre Mein Gaya Vaha Laga Film Ka Board Dekh Ke Vapis Aa Gaya
Kyunki
Us Film Ka Naam Thha Housefull
by Pak101.com (few years ago!)
Ek din Court mein Judge ne ek mujrim ko sajaa sunaate huye kaha, “Iske dono kaan kaat diye jaye.” Mujrim ne bahoot ghabrate huey kaha, “Rahem karo my baap, kaan kaat lenge toh main andha ho jaonga.” Judge ne ascharya se poocha kaan kaatne se andhe kaise hoge, mujrim ne kaha …. “My baap kaan [...]
by Pak101.com (few years ago!)
A blonde was telling a brunette that her computer broke. So the brunette said she would check the blonde's e-mail for her.
The blonde said, ''Cool! E-mail me and tell me what I got.''
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar intrview deny gaya
Boss: Electric genrator kesy chalta ha?
Sardar:
Turrrrrrrrrrrrrrr…
Boss: ( Ghussay say) Stop it!
Sardar:
Turr.tur..Tur.Tusss!.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Try dis
think a no. b/w 1-9
Now add 5 to it
Multiply by 2
Add 5
Sub 3
multiply by 5
add 8
Write the num on paper.
Ab uska jahaz bana ke hawa main urao;-)
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 halki c muskuraht
Hazaron dil jeet sakti hai
Hans k to dikhao
(@ .. @)
(<;;;;;;>)
O tera pala ho jay
Tu ty mera v hasa kad dita a
by Mazhar Khan (few years ago!)
Diff between Ignorance and Patience
When U see the Mirror and U dont Laugh at urself that is Ignorance.
&
When I look at U and I also dont laugh.... thats called Patience.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek Aadmi Ladies ward me admit ho gaya.
Nurse:-Tumko sharm nahi aati.
Aadmi bola:- Sharm kaisi...!
Hum to Paida hi Ladies Ward me hue the.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ko bar bar "I love you" ka msg araha tha
.
Dost ne pocha: Khair hai? Aaj tu boht "I love you"
ke msgs arahe hain !
.
Sardar: O jee aaj mai galti se BEWI ka mobile laya
hon eslie !
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Patient to Doctor: Apne nurse bauhat aachhi rakhi hai,
uska hath lagte he main theek ho geya..!!
Doctor: Janta hoon, thhapad ki awaaz
mujhe bhi sunai di thi.. :p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)