On Jeeto’s bday Santa
On Jeeto’s bday Santa had no money, so he sent a cheque of 100 kisses.
When he returns home Jeeto said: Thanks I got cheque cashed from bank manager.
by Pak101.com (few years ago!) / 967 views
Similar Jokes
Santa=matlbi dost se bach kr raho. Banta=magr
matlbe dost ka pta kaise chalega.
Santa=simple,sare dosto ko msg karojo reply na de
samjah lo wo hi matlbi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pati:-mani abhi saree ka fanda banakar faansi laga loonga.
Patni:-kya gajab karte ho,nai saree ha
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Radio lekar khet me potti karne gaya.
Banta:Aaj to maje se ki hogi?
Santa:Khak maje se ki, radio pe Jan-Gan-Man aa gaya. Khade khade kani padi...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
GIRL : Suna he is ghar me Bhoot Pret rehte H
GOLU: Pata nahi Mainto 7 saal pehle mar gaya tha
MORAL : GOLU ko marne k baad bhi akal nahi aayi
by Pak101.com (few years ago!)
The Origin of "Mankind" Inbox X Reply to all Forward Reply by chat Filter messages like this Print Add to Contacts list Delete this message Report phishing Report not phishing ...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar 1: I’m very kanjoos, I went 2 honeymoon alone & saved 1/2 money.
Sardar 2: You r nothing I saved all my money, my friend was going & I sent my wife with him.
by tanveer hussain (few years ago!)
Santa- bhai jaldi jao tumhare ghar mein pani ghus gaya hai.
.
.
.
.
Banta- Kyun jhuth bolta hai,ghar mein pani kaise ghus sakta hai,ghar ki chabi jo mere pass hai.
by Pak101.com (few years ago!)
By mistake santa entered into a ladies toilet, All
the ladies stood up. santa -BAITHO-BAITHO,IZZAT
DIL ME HO BAS YAHI KAAFI HAI...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Solid Beizzati Yay
.
Larki pic upload kar k likhti hai:
Hi frndz! Kesi lag rhi houn...?
.
Boy : Tumhare baap ne 15-20 hazar ka mobile leke diya hai tow ghr me 500 ka sheesha bhi lagaya hoga. Us me dekh le. Hum se kiya poochti hai "churail" kahin ki... Tounge Tounge
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Pathan Cinema mai Film dekh raha tha.
.
Film mai 1 Shair dowarty howe araha tha.
.
Pathan ne dekha tu dar gia, owr apni chadir kandhy pa dal kar bhaagny laga
Logo ne kaha: Khan Sahib mat daro, yai tu film hai
.
Pathan: Wo tu mujh ko bhi pata hai ke yai film hai, lekin wo tu janwar hai, usko kia pata
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)