1 sardar coffee pene jata hai
1 sardar coffee pene jata hai to waiter pochta hai ke hot ya cold coffee.
sardar kahta hai price kya hai. to waiter kehta hai ke hot coffee 5 rupee ki or cold coffee 10 rupee, to sath wale log hot coffee pe rahe they to sardar ne kaha ke jaldi piyo warna 10 rupee dene parhe ge!!
by Pak101.com (few years ago!) / 1244 views
Similar Jokes
Ek bacha exams mai fail ho gaya aur ghar aa kar zor zor se rone laga.
Baap ne us ko chup karwate hue kaha: Beta, sabr karo, tumhari qismat mai yahi likha tha.
Bacha (jaldi se) : Jee Papa, yeh to acha hua ke mai ne sara saal kuch nahi parha,warna sari mehnat zaya ho jati.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher -Past, present, future ka 1 example main deti hu Or 1 tum do
Techer-mai sunder thi, hu, aur rahungi
Student-Apko veham tha, hai Or rahega
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : Mein tumhay gallay lga Sakta hoo, withOut touching !
.
Girl : Impossible
.
Boy : Lagi shartt ek “Pepsi” Ki ??
.
Girl : Ok
.
Boy ne zor Se gallay lgaya …
.
Girl : Hey ! You touched me
.
.
.
Boy : han to ro q rahi ho???
laa rha hoo na pepsi. :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Parvati ji: Prabhu Aapka Trishool kaha hai?
Shiv ji: Rajnikanth le gaya hai!
Parvati ji: Kyooon?
Shiv ji: Noodles khaane ke liye!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Namaz Parhnay Gaya 0r do Baar Wazoo Kya:
Bilawal na pucha: Khan Sahab Aapne do Baar Wozoo Kyo kia?
Pathan: Agar ek Toot Gaya to Dosra Kaam Aayega
by Pak101.com (few years ago!)
Employee-
" boss meri shadi ho gayi,meri salary bhada do"
Boss-
"factory ke bahar hone wale hadso ke liye company zimedar nahi hoti"
by Pak101.com (few years ago!)
1 Aadami Kabar pe Baitha tha
Musafir ne Pucha Darr Nahi Lagata?
aadmi-darne ki kya baat hai?
andar Garmi lag rahi to thodi der bhar aa gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
BNTA-Tere Ghr Se Hmesa Hsne Ki Awaz Ati
Hai,Khusi Ka Raaz Kya Hai?
Snta-Meri Biwi Muje Jute Marti Hai,Lag Jaye To Wo
Hasti Hai,Nhi Lge To M Hasta hu.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
SANTA - BABA MUJHE KOI AISA KAAM BATAO JAHAN MUJHE KUCH NA KARNA PADE, LOG KAREN AUR MUJHE PAISE MILE.
BABA-JA BETA. "SULABH SHOCHALAYE" KHOL DE. .
by Pak101.com (few years ago!)
Baap Ne Ane Bete Ko Computer Par Facebook Khole Dekha To Uske Pass Gaya Aur Bola
Baap: “Beta, Facebook Se Hatt Ke Bhi Ek Duniya Hai”
Ladka Khush Hote Hue: “Sachhi Papa, Zara Link To Share Karo, Please.“
by Pak101.com (few years ago!)