Nan'na bacha
Aik nan'na school se ghar aya to ammi se kaha”ammi bhook se pate main dard ho raha hay”. Is ki ammi ne jaldi se khana lagya or kaha”zahir hay pate main kuch ho ga nahi to dard to ho ga” Shaam ko bacha jab homework kar raha tha to bara bhai andar aya or kehne laga”ke ammi sir main bohot dard hay”nan'ne ne foran kaha zahir hay jab sir main kuch ho ga nahi to sir main dard to ho ga.”
by Abdul Basit (few years ago!) / 1078 views
Similar Jokes
Pathan U.K Gaya
Airport Officer Ne Naam Pocha
Pathan: Umar Daraz Khan
Officer: English Mei Bolo
Pathan Kuch Dair Sochny K Baad: Long Life Khan
Peche Sardar Khara Tha
Wo Bola:
I M Beautiful Red Underwear
Officer:What?Sardar:Mera Naam Hai Sundar Laal Chadda
by Pak101.com (few years ago!)
Maine darwaza khola to
uski ankho me ansu, chehre par hansi thi,
Saso me aahein, dil me bebasi thi,
Pagli ne pehle nahi bataya ki
.
.
.
.
.
.
.
.
Darwaze me uski ungli fasi thi
by Pak101.com (few years ago!)
Memon:
Ye Kela Kaise Dia??
Keley Wala: 1rs
Memon: 60 Paisa Ka Deta Hai??
Kele Wala: 60 Paise Mein To Sirf Chilka Milega.
Memon: Le 40 Paise, Chilka Rakh Aur Kela De..
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher Class Mein Lecture Dete Hue Kehti Hai.
Teacher: “Agar Irada Pakka Ho To Jo Hasil Karna Chaho Woh Zarur Milta Hai”
Student: “Rehne Dein Miss, Aagar Aisa Hota To Aap Meri Miss Nahi Misses Hote“
by Pak101.com (few years ago!)
On first night after marriage
.
.
Wife : Mujhe ghabrahat ho rahi
hai.
.
.
Husband : I thinK because this is
your first night.
.
.
.
.
.
Wife : No, no.. Actually it is first time in night…:p
Samajhdaar Log agye forward karain
Baki pogo dekho..
by Mazhar Khan (few years ago!)
B.v:ap ko mera banaya howa halwa pasand nai aya bachay 3 palats kha chuke hain
andar se awaz aa, mama 1 or plate dena 1 kitab ki jilad rah gai hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Wakeel:talaaq karwane k 10 hazar rupee lon ga
husband:pagal ho gae ho 1 hazar me shadi karwai thi
wakeel:dekh liya hai na saste kam ka anjam
by Sabir shah (few years ago!)
Doctor: motape ka sirf aik he illaj ha k tum sirf aik he roti khaya karo
Patient: doctor sahib ye aik riti khane se phle khani ha ya bad men
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: yaar I Notice a very Impotant thingBanta: Wht is dis?Santa: Jab railway Fatak Band hota hai Tab TabTRain Jarur aati hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Admi:Santa aap ka aik dant blue Q hai?
Santa:Yaar main ne ink lagayi hoyi hai,
Admi:Hain! Wo Q ji
Santa: oye khoty "bluetooth" da zamana hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)