Nan'na bacha

Aik nan'na school se ghar aya to ammi se kaha”ammi bhook se pate main dard ho raha hay”. Is ki ammi ne jaldi se khana lagya or kaha”zahir hay pate main kuch ho ga nahi to dard to ho ga” Shaam ko bacha jab homework kar raha tha to bara bhai andar aya or kehne laga”ke ammi sir main bohot dard hay”nan'ne ne foran kaha zahir hay jab sir main kuch ho ga nahi to sir main dard to ho ga.”

by Abdul Basit (few years ago!) / 1078 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan U.K Gaya

Pathan U.K Gaya
Airport Officer Ne Naam Pocha

Pathan: Umar Daraz Khan

Officer: English Mei Bolo

Pathan Kuch Dair Sochny K Baad: Long Life Khan

Peche Sardar Khara Tha
Wo Bola:
I M Beautiful Red Underwear

Officer:What?Sardar:Mera Naam Hai Sundar Laal Chadda

by Pak101.com (few years ago!)
Maine darwaza khola to

Maine darwaza khola to
uski ankho me ansu, chehre par hansi thi,
Saso me aahein, dil me bebasi thi,

Pagli ne pehle nahi bataya ki
.
.
.
.
.
.
.
.
Darwaze me uski ungli fasi thi

by Pak101.com (few years ago!)
Ye Kela Kaise Dia??

Memon:
Ye Kela Kaise Dia??

Keley Wala: 1rs

Memon: 60 Paisa Ka Deta Hai??

Kele Wala: 60 Paise Mein To Sirf Chilka Milega.

Memon: Le 40 Paise, Chilka Rakh Aur Kela De..

by Pak101.com (few years ago!)
Irada Pakka Ho To Sab Mil Sakta Hai

Teacher Class Mein Lecture Dete Hue Kehti Hai.

Teacher: “Agar Irada Pakka Ho To Jo Hasil Karna Chaho Woh Zarur Milta Hai”

Student: “Rehne Dein Miss, Aagar Aisa Hota To Aap Meri Miss Nahi Misses Hote“

by Pak101.com (few years ago!)
On first night after marriage

On first night after marriage
.
.
Wife : Mujhe ghabrahat ho rahi
hai.
.
.
Husband : I thinK because this is
your first night.
.
.
.
.
.
Wife : No, no.. Actually it is first time in night…:p
Samajhdaar Log agye forward karain
Baki pogo dekho..

by Mazhar Khan (few years ago!)
Halwa pasand ka

B.v:ap ko mera banaya howa halwa pasand nai aya bachay 3 palats kha chuke hain

andar se awaz aa, mama 1 or plate dena 1 kitab ki jilad rah gai hai.

by Sabir shah (few years ago!)
1 hazar wali shadi ka anjam

Wakeel:talaaq karwane k 10 hazar rupee lon ga

husband:pagal ho gae ho 1 hazar me shadi karwai thi

wakeel:dekh liya hai na saste kam ka anjam

by Sabir shah (few years ago!)
Doctor: motape ka sirf

Doctor: motape ka sirf aik he illaj ha k tum sirf aik he roti khaya karo

Patient: doctor sahib ye aik riti khane se phle khani ha ya bad men

by Pak101.com (few years ago!)
yaar I Notice a very

Santa: yaar I Notice a very Impotant thingBanta: Wht is dis?Santa: Jab railway Fatak Band hota hai Tab TabTRain Jarur aati hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Blue dant

Admi:Santa aap ka aik dant blue Q hai?
Santa:Yaar main ne ink lagayi hoyi hai,
Admi:Hain! Wo Q ji
Santa: oye khoty "bluetooth" da zamana hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook