yaar I Notice a very
Santa: yaar I Notice a very Impotant thingBanta: Wht is dis?Santa: Jab railway Fatak Band hota hai Tab TabTRain Jarur aati hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 996 views
Similar Jokes
Aik admi apni bewi ki qabar par kara zor zor se panka chala rahata aour rorahatha. Kisi na kaha itni mohabat. Bola ke marna wali kehkay gaye the ki meri qabar ki miti khoshk honai se pehle doosri shadi nahi karna. Kon kambakht har roz qabar par do balti pani dal kar chala jata hai.
by Haris Abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher: Tumhari zindagi mai sab se zada kis book ne madad ki ha?
Student: Mere Papa ki cheque book ne.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Breaking news by Geo : ”
Wazarat E Bijli nay load shedding khatam krnay ka elaan . . . . ”
Sorry,
Abhi itna he suna tha,
K light chali gayi.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Lady: Rahul mera bhai tha.
Daya: Kya Rahul Tmhara Bhai Tha?
Lady: Ha… Rahul Mera bhai tha.
ACP: Rahul Such Me Tumhara Bhai tha?
Lady: Ha sir.. Wo mera bhai tha.
Abhijeet: My g0d…!
Is Ka matlb…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tm Rahul Ki Behan ho?? :D
by Abdul Sami (few years ago!)
1 Sardar Rail Ki Patri Pr So Gya
1 Admi Ne Kaha Kia Kr Rhy Ho
Rail Ay Ge To Mr Jao Gy.
Sardar:
Mery Oper Se Jahaz Guzr Gya
To Kch Nai Hoa Rail Kya Cheez Hai
by Pak101.com (few years ago!)
She is kidding
.
.
,
this Question was asked from
Meera 2 translate it in urdu
.
.
,
Meera Answers
,
Wo Bachay de rahi hai :-D :-P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife: Aji suniye, mujhe kisi mehengi jaga le ke chaliye na ji….
Husband: Chalo, tayyar ho jao…
Guess where he took her….
………
……..
…..
….
…
..
.
.
.
.
Petrol pump!!!
by khalid hussain (few years ago!)
Police high alert k time Santa ke ghar talasi lene
gai.
Police-Khabar h k apke ghar me Vishfotak samgri
h.
Santa-"Sir" vo maike gai hui h.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
BEBAS MOMENTSmile
When a small kid hits you again and again without any reason in front of his mom :> & you can't do anything but smile and say
"beta NAHIIIII" Yay
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Sardar Restaurant pe soup pi raha tha.
Boy: Sardar G soup wich makhi Ae..
Sardar: Dil wada ker yar,
makhi ne kina pe lena ae
by taimur (few years ago!)