Husband to Hotel Manager
Husband to Hotel Manager: "Jaldi chalo! meri biwi khidki se kud kar jaan dena chahti hai"
Manager: "What can I do?
Husband: "Kamine, khidki nahi khul rahi hai."
by Pak101.com (few years ago!) / 947 views
Similar Jokes
Doctor to Minister : Mantriji aapki biwi maa banne wali hai.
Mantri soch me pad gaya
Doctor : Kya hua mantrijee
Mantri : Samajh nahi aa raha sala kaun FARZI-MATDAAN kar gaya..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Dctr.:Apke 3 daant kese toot gaye?
Pappo:Wife ne karak roti banai thi
Dctr:To khane se mana krdete.!
Pappo: Ji wahi to kiya tha
by Pak101.com (few years ago!)
A pathan said to his friend:
“mujhy smajh nahi aati k log
maheena maheena kaisy nhi nahatay?
Mujhy to 28vein din kharish hona shuru ho jati hai
by Mohammad Ali (few years ago!)
Wife: Agar main mar jaun to tum kya karoge?
Husband: Shayad main mar jaunga.
Wife: Kyon?
Husband: Kabhi kabhi zyada kushi janleva hoti hai….
by Pak101.com (few years ago!)
Ladki_ maa...
ye padosi ka ladka mujhe baar baar kiss kar k bhag jata hai maa muskura ke boli_bada shararti hai... bilkul apne baap par gaya hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ke lips jale hue the
Banta: Kaise jale
Santa: Wife ko railway steation drop krne gaya tha.
Banta: To?
Santa: Khushi ke mare.
Train ke engine ko choom liya :*
by Asim Raza (few years ago!)
Beggar 1: Arey, tum kyu us movie poster ko aise gur rahe ho?
Beggar 2: Main hee is movie ka producer hoo
by Pak101.com (few years ago!)
Daru Ki Vajah Se Barbad Sharabi Ne Kasam Khai Or Ghar Se Daru Ki Khali Bottles Fekne Laga.
1st Fenk K Bola -
Teri Vajah Se Meri Nokri Gyi.
2nd Fek K -
Teri Vajah Se Mera Ghar Bika
3rd Fek K -
Teri Vjah Se Meri BV Chali Gyi
4th Uthai To Wo Bhari Hui Nikli
To Bola
Tu Side Me Ho Ja
Tu Bekasoor Hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ka ßaita Awaaz ßadal Ker Apnay Master Ko Çall Kerta Hy..
"Maira ßaita Aaj Theek Nahi Hy, Aaj Nahi Aa §Akta"
Master Awaaz Pehchan Ker Ghussay §Y ßola..
Tum Kon ßaat Ker Rahay Hou?
ßacha Ghabratay Huay: Mairay Abbu ßaat Ker Rahay Hain..
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Yogi: AUNTYji!
Arpit ghar pe he?
Aunty: Haan beta,
abhi abhi aaya hai!
Maggi Kha rha hai...!
Tujhe bhukh lagi hai kya?
Yogi: ji Haan..! :D
.
.
.
Aunty: Toh tu bhi apne ghar se kha kar aa.
by Pak101.com (few years ago!)