Men are very kind & w0men are n0t
Men are very kind & w0men are n0t Pr0of:-
Most women don't like to help unkn0wn men but
All men are ready t0 help unkown females
Strange but true
by Pak101.com (few years ago!) / 898 views
Similar Jokes
Judge said to STUPID:- tum per cycle chori ka ilzaam saabit nahin howa, lihaza tum ko ba-izzat barri kiya jata hai!!
STUPID:- Edda matlab main cycle rakh lawaan..!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Wife hit her Husband with a Frying Pan
"tuunnn.."
HUSBND:What was that for? WIFE:I found a paper
in ur pocket with the name JENNY on it.
HUSBAND: I took part in a RACE last week & JENNY
... was the name of my HORSE.
WIFE: Sorry!
Next day wife hit him with the frying pan AGAIN!
"tuunnn.."
HUSBND: y did u do that for?
WIFE: Ur Horse is on the phone. :D :P
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ne 1 raah Chalti ajnabi Ladki se kaha-Aapne pehchana Mujh ko?
Ladki-nahi
Santa-mai wahi hu jisko Aapne parso bhi nahi Pehchana Tha...!!
by Pak101.com (few years ago!)
GIRLs Two Types ki hoti hai
1= Boring - Jo dhoop wale din chatri le ke jati hain.
2=Intresting - Jo barish k din jaan boojh k chatri ghar bhool jati hain..;-P
by Pak101.com (few years ago!)
first friend: yar aaj main nay
first friend: yar aaj main nay PC hotel main sirf 50 ropay main khana khaiya
2nd friend: naheen yaar woh kaisay?
ist friend: yaar bill to 2000 bana tha unhoan nay police ko bulwa liya aur main nay 50 ropay day ka jan churwai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Socho…!
Hum Har Roz kitne Fazool SmS karte Hain..?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aaj 1 Aur Sahi ;-) :)
by Mazhar Khan (few years ago!)
A boy 2 pathan: Mai agar chahon to tamam Pathano ko Jannat se nikal kar Jahanum main la sakta hoon.
Pathan: Kaise?
Boy: Main Jahanum mai Naswar ka dukan kholon ga
by itrat batool (few years ago!)
1 pathan apna sara sammaan lekar, Geo news ke office gaya,
or bola wo aurat kahan hai jo kehte hai k kahin nahin jaeyega hamare sath rahiye ga,
hum uske sath rehne aya hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek kanjr tha wo sms parh tha....
Use pta tha k sender ne use kanjr kha ha...
Wo phir b sms parh rha tha...
.Kiya krtakanjr jo tha.Don't mind kanjr hahaha ha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Hamare Pyare Pandit Ji library me 2-3 ghante book pad ke bole: SO BORING. Itne saare characters, par koi story nahi.
Librarian: Pandit ji, yeh to telephone directory hai !!
by Pak101.com (few years ago!)