Laloo was writing somethin

Laloo was writing something very slowly.

Santa: Why are you writing so slowly?

Laloo: I am writing to my 5 years old kid Jhurlu, he can't read very fast.

by Pak101.com (few years ago!) / 973 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar Ji and Umbrella

Ek sardar ki chatri me hole tha,
kisine pucha, umbrella me hole kyun?

Sardar bola, Oye barish ruk jayegi to pata kaise chalega.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Sentence Ko English Mai Translate Karo

TeaCher:
Es Sentence Ko English Mai Translate Karo

"Larkiyan Yaha Se Guzar Chukki Hai"
.
Student:
Oh Shit Yar I Am Late.!

by Mazhar Khan (few years ago!)
"How Many Senses DoesA Man Have?"

Interviewer
Asked Candidate:
"How Many Senses Does
A Man Have?"
Candidate Replied:
....
"Five, Sir!!"
Interviewer:
"Sorry Kid, There Is A 6th
Sense Also & That's
Common Sense..
Which You Don't Seem To
Have."
Candidate:
"Sir, There Is 7th Sense
Also..
That's Non-Sense Which
You Are Talking.......

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu Ne Jalte Hue Makan

Pappu Ne Jalte Hue Makan Se 6 Logo Ko Apni Jaan Pe Khelkar Bahar Nikala Fir Bhi Usko Jail Ho Gayi Kyun.... Kyun..Ki Vo Sab Firebrigade Wale Thay

by Pak101.com (few years ago!)
EK aadmi qabar k paas bet

EK aadmi qabar k paas betha tha,
Musafir ne poocha DAR nahi lagta?
Aadmi bola is main DARNE ki kya baat hai?
Andar garmi lag rahi thi bahar aa gaya.

by Pak101.com (few years ago!)
Room Service? Can you send up a towel?

"Room Service? Can you send up a towel?" "Please wait someone else is using it."

by khalid hussain (few years ago!)
Ladke wale Ladki k ghar aaye Or Pucha

Ladke wale Ladki k ghar aaye Or Pucha...

'Ladki kuch karti bhi hai...??'
Ladki ki Maa - Han Ji...
11 Rupes Main Pure 1100 SMS Krti hai wo bhi 7 din me..

by Pak101.com (few years ago!)
Raat ka time

Raat ka time jab Munna aur Chinkie apnay bed room mien so rahay thay to phone ki ghanti baji.

Voice: Aray doctor sahab jaldi aayeay! Meray betay nay blade kha liya hai.

Munna abhi jaanay k liye tayyar hi hota k dobara phone aata hai.

Voice: Doctor Sahab! Aab aanay ki koi zaroorat nahi, meray husband ko shave k liye doosra blade mil gaya hai

by Mohammad Ali (few years ago!)
mota marta moti pr

mota marta moti pr
bhuka marta roti pr
master ji ki do batiyan
par mai to marta hu choti pr

by khalid hussain (few years ago!)
Ek Riksha

Ek riksha k piche likha
tha ki
SAWAN KA INTAZAR HAI...
Piche se 1 truck aya
aur riksha ko uda dia aur
us k piche likha tha
AYA SAWAN JHOOM K...

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook