Ladke wale Ladki k ghar aaye Or Pucha
Ladke wale Ladki k ghar aaye Or Pucha...
'Ladki kuch karti bhi hai...??'
Ladki ki Maa - Han Ji...
11 Rupes Main Pure 1100 SMS Krti hai wo bhi 7 din me..
by Pak101.com (few years ago!) / 926 views
Similar Jokes
Santa: pappa agar main exam pass karunga to kya doge?
Pappa: ek cycle dilaadoonga
Santa: agar fail hua to?
Pappa: 10 cycle dilaaunga
Santa: woh kyu?
Pappa: padhaai bandh karke cycle shop khol lo
by Pak101.com (few years ago!)
Jati Nahi Ankho Se Ab Surat Uski,
Jati Nahi Dil Se Mohabat Uski,
Mehsus Ye Hota Hai Jeene Ke Liye,
Pahle Se Jyada Ab Jarurat Hai Uski.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Yaar jaldi jao tumare ghar me samundar ka pani ghus gaya hai
Banta: Kyun jhoot bolte ho Ghar ki chabi to mere paas hai me samundar ka pani ghus gaya hai
Banta: Kyun jhoot bolte ho Ghar ki chabi to mere paas hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Aaj raat mai nahi sowonga
Dost: kion??
.
Sardar: Kal khwab mai 1 Pathan se larayi howi, wo aaj banday le ke aa raha hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar Made A Call 2 Airport
Asked How Long Is The Journey From Punjab To America
Receptionist: 1 Second Sir
Sardar: Ooh What A Speed
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarji is buying a TV"Do you have colour TVs?"
"Sure."
"Give me a green one, please."
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Patni Aapne Pati Se- Dekh Lena Tumhe Nark Mein Bhi Jagah Nahi Milegi..
Pati- Achcha Hai, Mai Bhi Har Jagah Tumhare Sath Nahi Jaana Chahta.
by Pak101.com (few years ago!)
wife tumnay mujay shadi say pahlay kio nahi bataya k tumhari pehli hi rani naam ki wife hay ?
husband: maine bataya to tha k mein tume rani ki tarah rakho gaa
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Biwi Essay-
Biwi ek faltu Musibat Hai
Jo Rasoyi me Paayi jati Hai
Iska Poshtik Aahar Pati ka Bheja Hai
Ye Pani se Zyada Pati Ka Khoon Piti Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Paani me Rehne wale 5 janwaroon
k naam btao.??
Boy:Mendak..
Teacher:
4 aur btao
… Boy: Mendak ki Mummy, Mendak k Papa,
Mendak ki Behan Aur Mendak ki Item..
by hearthackervsgirls (few years ago!)