Santa n Banta were watching a cricket match
Santa n Banta were watching a cricket match. When batsman hits a boundary.
Banta: Kya Goal mara.
Santa: Raha Na bewakoof ka bewakoof, Goal is mein nahin cricket mein hota hai
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1005 views
Similar Jokes
Munna- Aey Circuit, ladki ko patane ke liye kya karne ka?
Circuit- Simple bhai, "Minto Fress" khane ka.
by Pak101.com (few years ago!)
Height of Kanjoosi
Major Rohail ka 1 rupeya 5ve manzil se gir gya
Major Rohail bhgate bhagte neche gya
Pr rupya na mila
Kyu?
Kyu k Major Rohail rupye se pehle neche pohanch gya
by Pak101.com (few years ago!)
Docter : Santaji Aap ke dono kidney fail hogaye hain!
Santa : Ha Ha Ha, What a joke ..
Mera koi bhi kidney aaj tak kabhi school hi nahi gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Bihari cycle chalate aur gungunate hue kahin ja raha tha aur raaste mein ek aurat se takra baitha.
Aurat chilla kar boli: Break nahi maar sakte they kya ???
Bihari: Poori cycle to maar di, abhi break maar kar kya faeda.
by Pak101.com (few years ago!)
Man Was Complaining 2 A Frnd
I'd It All
Money, A Beautiful House, A Big Car, D Luv Of A Prety Gal Thn Its
All Gone
Frnd: Wht Hapend?
Man: My Wife Found Out :
by Pak101.com (few years ago!)
Cow Per Bethey Ek Pathan Ko
Traffic-Police Ne Rok Kar Kaha
K Aapka Helmet Nahi Hai?
Chalan Hoga
Pathan:
Dhiyaan Se Dekh Neechey
Andhay
Four Wheel Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Amrood khaty waqt agar keera nazar aa jaye to bohat dil kharab hota hai,
magar...
.
.
ziyada jaan uss waqt nikalti hai..
.
jab..
.
.
keera aadha ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Osama's Son was Poor in maths
Osama Hired a Teacher for him:---
On Very first Day:===
Teacher to Osama's son: how u would divide 4 apples among 5 people ???
Osama's Son: By Killing an Extra Man...
by Pak101.com (few years ago!)
Girl- Dadiji Aapke Time me 10-10 Bacche kyu hote
the?
Dada- Hamare time me Bijli nhi hoti thi...
Raat ko kaun aaya, kaun gaya malum hi nahi padta
tha!! :D :P :->
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Interview Dene Gaya Office k gate per ja k bola:
May I come In Sir ?
OFICER: Wait Plz
Pathan: 80 KG
by hearthackervsgirls (few years ago!)