Santa n Banta were watching a cricket match

Santa n Banta were watching a cricket match. When batsman hits a boundary.
Banta: Kya Goal mara.
Santa: Raha Na bewakoof ka bewakoof, Goal is mein nahin cricket mein hota hai

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1005 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Aey Circuit, ladki ko

Munna- Aey Circuit, ladki ko patane ke liye kya karne ka?

Circuit- Simple bhai, "Minto Fress" khane ka.

by Pak101.com (few years ago!)
Major Rohail ka 1 rupeya

Height of Kanjoosi

Major Rohail ka 1 rupeya 5ve manzil se gir gya
Major Rohail bhgate bhagte neche gya
Pr rupya na mila
Kyu?
Kyu k Major Rohail rupye se pehle neche pohanch gya

by Pak101.com (few years ago!)
Santaji Aap Ke Dono Kidney Fail Hogaye

Docter : Santaji Aap ke dono kidney fail hogaye hain!
Santa : Ha Ha Ha, What a joke ..

Mera koi bhi kidney aaj tak kabhi school hi nahi gaya.

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Bihari cycle chalate

Ek Bihari cycle chalate aur gungunate hue kahin ja raha tha aur raaste mein ek aurat se takra baitha.

Aurat chilla kar boli: Break nahi maar sakte they kya ???

Bihari: Poori cycle to maar di, abhi break maar kar kya faeda.

by Pak101.com (few years ago!)
My Wife Found Out

Man Was Complaining 2 A Frnd
I'd It All
Money, A Beautiful House, A Big Car, D Luv Of A Prety Gal Thn Its
All Gone

Frnd: Wht Hapend?

Man: My Wife Found Out :

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Aur Traffic Police

Cow Per Bethey Ek Pathan Ko
Traffic-Police Ne Rok Kar Kaha
K Aapka Helmet Nahi Hai?
Chalan Hoga

Pathan:
Dhiyaan Se Dekh Neechey
Andhay
Four Wheel Hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Amrood khaty waqt

Amrood khaty waqt agar keera nazar aa jaye to bohat dil kharab hota hai,

magar...

.

.

ziyada jaan uss waqt nikalti hai..

.

jab..

.

.

keera aadha ho.

by Pak101.com (few years ago!)
Son was Poor in maths

Osama's Son was Poor in maths
Osama Hired a Teacher for him:---

On Very first Day:===
Teacher to Osama's son: how u would divide 4 apples among 5 people ???

Osama's Son: By Killing an Extra Man...

by Pak101.com (few years ago!)
Girl to dadi

Girl- Dadiji Aapke Time me 10-10 Bacche kyu hote
the?
Dada- Hamare time me Bijli nhi hoti thi...
Raat ko kaun aaya, kaun gaya malum hi nahi padta
tha!! :D :P :->

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Interview Dene Gaya

Pathan Interview Dene Gaya Office k gate per ja k bola:
May I come In Sir ?
OFICER: Wait Plz

Pathan: 80 KG

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook