Major Rohail ka 1 rupeya

Height of Kanjoosi

Major Rohail ka 1 rupeya 5ve manzil se gir gya
Major Rohail bhgate bhagte neche gya
Pr rupya na mila
Kyu?
Kyu k Major Rohail rupye se pehle neche pohanch gya

by Pak101.com (few years ago!) / 975 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sunday Ko Aish

Pati: Aaj sunday hai aur aaj jee bhar ke aish karna….Movie ke liye 3 ticket laayaa hoon.

Patni: Teen kyun ?

Pati: Tumhara aur tumhaare papa mummy ke liye.

by Pak101.com (few years ago!)
WAKEEL AUR PATHAN

Wakeel: Tum ne Police Officer ki jaib me jalti hui matches kyun rkhi?
Pathan: Ye Hum ko bola "kaam krvana hai to pehle "JaiB" garam karo...

by Abdul Basit (few years ago!)
1st Pathan: Yara ye jahaz itna bara hoti hai

1st Pathan: Yara ye jahaz itna bara hoti hai

isay paint kese krte hain?

2nd Pathan: Woi Pagala jab ye door ja k chota sa ho jati hai phir paint krte hain

by Pak101.com (few years ago!)
aik banda bhagta howa

1 banda bhagta hua aata hay aur Pathan se kehta hai bhai jaldi jao tumharey ghar main Talaab ka pani ghus gaya hay.

Pathan: Oye kion jhoot bolti hay,
Ghar ki chabi to meray paas hay.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Jee bhar k rone do aaj mujhe

Jee bhar k rone do aaj mujhe
=Dosto=
Ek hi Larki Ka number tha MOLVi ki baaton me aa
k delete Kr diya;->
<(‘-’) ) )> //, oye mrwa dita e molvi.:-

by Tanveer Hussain (few years ago!)
My husband wears clothes

Jeeto: My husband wears clothes that will never go out of style.

They will always look ridiculous

by Pak101.com (few years ago!)
Husband Comes Home Early

Husband Comes Home Early And Sees Wife With Another Guy.

Wife: Why Are You Early?
...
Husband: Who Is He?
...
Wife: Don't Try To Change The Topic

by Pak101.com (few years ago!)
Yaar! Ghar Se Hi Aa Reha Hu

Mirza Sahb Rstay May Milay To Ye Halat Thee K:
Ankh Sujhi Hui…
Girebaan Phta Hua…
Sir Pay Ek Ghomr Ka Nishan…

May Nay Poocha Mirza Sahb Kia Hua?

Gusay Se Bolay: Kuch Nahi!

May Bola Aaye Ap Ko Ghar Chor Daita Hu..

Idher Udher Deikh Kr Bolay:
Yaar! Ghar Se Hi Aa Reha Hu….

by Pak101.com (few years ago!)
Hmari new Generation

Hmari new Generation Miss ne kG 1class k bache se kha 1 se 10 tak gino me tume kiss krongi.

Bcha bola:agr me 1 se 100 tk ginu to kya package hai???

by Pak101.com (few years ago!)
Koi acha aa kapra

Santa says: Koi acha sa kapda (cloth) dikhaiye.
Salesman: Plain main dikhaon?
Santa: Abey hawai jahaz main nahi dukan par hi
dikha!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook