Sentence Ko English Mai Translate Karo
TeaCher:
Es Sentence Ko English Mai Translate Karo
"Larkiyan Yaha Se Guzar Chukki Hai"
.
Student:
Oh Shit Yar I Am Late.!
by Mazhar Khan (few years ago!) / 888 views
Similar Jokes
WHY STUDENT FAIL
Sundays-52 in a year,Days left 313
Summer holidays 50,Days left 263
8 hrs daily sleep-130 days GONe, Days left 141
1 hr daily playing means 15 days,Days left 126
2 hrs daily for eating means 30 days.Days left 96,
1 hr talking means 15 days.,Days left 81
Exams days 35 days,Days left 46
Eid & Gov holidays 20, Days left 26
Movies,TV at least 25 days,Days left 1
That 1 day is your BIRTHDAY.
Hun banda SALGIRHA waly din bhi parhy?
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 SHEIKH Hajj per Gaya
aur zor zor sy DUA Mangny laga.
”YA ALLAH Mery SARY GUNAH MAAF Kar dy
WarnaMera 2 Lakh WAPAS Kar dy.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dimag ghuma dene wala question:-
Income Tax aur Callertune me kya similarity hai.?
?
.
Dono ka paisa hum bharte hai, par Maza koi aur leta hai...!! :p
by Pak101.com (few years ago!)
Jagjit Singh: Ye daulat bhi lelo.. Ye Shaurat bhi lelo. . . Ye daulat b lelo,ye shaurat b lelo... Santa: Ye bechara bahut pareshan hai iski aurat bhi lelo..
by Pak101.com (few years ago!)
Judge: Isse Pehle Ki Faisla Sunaya Jaaye, Tum Kuch Adalat Main Kehna Chahte Ho.
Apradhi: Nahi Saahab Aaj Subah Aakhiri Dus Rupaye Bhi Vakil Sahab Ko De Diye.
by Pak101.com (few years ago!)
Papa: Beta, teri mummi aaj itni khamosh kaise?
Beta: Papa, mummy ne lipguard manga tha, mene fevicol pakda diya.
by Pak101.com (few years ago!)
Urdu bhi kaisi ajeeb zaban hai…!
Agar watch kharab ho jaye tou kehte hain k
“Band Hai…”
OR
Agar larki kharab ho tou kehte hain k
“Chalu Hai..”
by Mazhar Khan (few years ago!)
A boy was teaching maths to a
girl...
.
.
He kissed her, again he kissed her
n said, this is addition...
.
.
.
.
then the girl kissed him n said,
this is substraction..
.
.
.
then they kissed each other n said,
this is multiplication. ..
.
.
.
.
suddenly girl's dad came, he
started beating the boy &
threw him away n said, this is
called DIVISION...
by Pak101.com (few years ago!)
aaj kal boys aur girls apne bare mein kya sochte hain???? Boys sochte hain ki girls ringtone ki thara hothi hain jab chahe jab badal lo.. aur girls sochte hain ki boys message ki thara hothe hain ager pasand aye toh rake lo inbox mein nahi toh delete kar doh!!!!!!!!!!!!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Beta- yeh hathiyaar kya hota hai?papa-beta
hathiyaar woh hota hai,jisse hum ladte hain.beta-
isska matlab mummy hathiyaar hain..gud afnoon
by Tanveer Hussain (few years ago!)