A Nigger & Sardar
A Nigger & Sardar Ji visit Gandhi Indian Stadium.
Nigger: Why are all these people running?
Sardarji: This is a race, the winner will get the cup.
Nigger: If only winner will get the cup, why are others running?
by Pak101.com (few years ago!) / 979 views
Similar Jokes
Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good
Sardar: Bad
Interviewer: Come
Sardar: Go
Interviewer: Ugly
Sardar: Pichlli
Interviewer: PICHLLI?
Sardar: UGLY
Interviewer: Shut Up
Sardar: Keep Talking
Interviewer: Ok now stop it
Sardar: ok now carry on
Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa
Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh
Interviewer: Are yaar
Sardaar: Are dushman
Interviewer: Get Out
Sardar: Come In
Interviewer: U r Rejected
Sardaar: I m selected...bale bale
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
2 Pathano ki larrai ho jati hai:
.
1st Pathan: Agar tu ne apne baap ka doodh piya hai to mujhe sai larrai kar.
.
2nd Pathan: He hee khocha baap ka doodh to hota he nahi hai.
.
1st Pathan: Abe to General Store pe ja Milk Pack ka Dibba Utha Dukandaar bolyga,
Rakh Tere Baap Ka Doodh hai Rakh
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Principal: If any boy is found in or around girl’s hostel, he will be fined Rs 400 for first time, Rs 800 for second time & Rs 1200 for third time.
Student: How much will you charge for monthly pass, sir ?
by Pak101.com (few years ago!)
Chand bhi kya ajeeb cheez hai…
.
.
.
.
.
.
.
Bachpan me ‘Mamu’ aur
Jawani me ‘Janu’ nazar aata hai…
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA Ki Beti "LAADO"
Bachhpan Se Japan Mei Thi, Wo Plane se India Aai Pr raaste Se Return Ho Gyi
Q ki Board Lga Tha
'Na Aana Is Desh Meri Laado"
by Pak101.com (few years ago!)
Dost :ap ne school ana kiun chor dia hai.
Sardar:yaar mere papa kehte hain aik hi jagah bar bar jane se ijazat kam hu jati hai
by Sabir shah (few years ago!)
Man: Radio or Akhbar me kya farq hai?
Pathan (bohat sochny k bad): Daikh mera bhai, baat hai samjhny wali, ab radio me Aap rotiyan tou nai la skty na.;-)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Girl-papa,ek ladka mjhe bar bar i love u bol raha h,kya karu?
Father-beta usse shadi karle zindagi bhar agar dobara bolde to mera naam badal dena..
by Pak101.com (few years ago!)
Munna bhai : Chand toh raat ko nikalta hai, aaj din mein kaise nikal aaya?
Girl : Ullu toh raat ko bolta hai, aaj din mein kaise bol pada?
by Pak101.com (few years ago!)
What's the similarity between Marriage & 11.59pm?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Simple dono ke bad 12 bajte Hai...... Aur.....Din badal jate hain..!!!!!!!
by Pak101.com (few years ago!)