A Nigger & Sardar

A Nigger & Sardar Ji visit Gandhi Indian Stadium.

Nigger: Why are all these people running?

Sardarji: This is a race, the winner will get the cup.

Nigger: If only winner will get the cup, why are others running?

by Pak101.com (few years ago!) / 979 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar

Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good

Sardar: Bad

Interviewer: Come

Sardar: Go

Interviewer: Ugly

Sardar: Pichlli

Interviewer: PICHLLI?

Sardar: UGLY

Interviewer: Shut Up

Sardar: Keep Talking

Interviewer: Ok now stop it

Sardar: ok now carry on

Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa

Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh

Interviewer: Are yaar

Sardaar: Are dushman

Interviewer: Get Out

Sardar: Come In

Interviewer: U r Rejected

Sardaar: I m selected...bale bale

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Funny

2 Pathano ki larrai ho jati hai:
.
1st Pathan: Agar tu ne apne baap ka doodh piya hai to mujhe sai larrai kar.
.
2nd Pathan: He hee khocha baap ka doodh to hota he nahi hai.
.
1st Pathan: Abe to General Store pe ja Milk Pack ka Dibba Utha Dukandaar bolyga,
Rakh Tere Baap Ka Doodh hai Rakh

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Student Joke

Principal: If any boy is found in or around girl’s hostel, he will be fined Rs 400 for first time, Rs 800 for second time & Rs 1200 for third time.
Student: How much will you charge for monthly pass, sir ?

by Pak101.com (few years ago!)
Chand bhi kya ajeeb cheez hai…

Chand bhi kya ajeeb cheez hai…
.
.
.
.
.
.
.
Bachpan me ‘Mamu’ aur
Jawani me ‘Janu’ nazar aata hai…

by Pak101.com (few years ago!)
SANTA Ki Beti "LAADO"

SANTA Ki Beti "LAADO"
Bachhpan Se Japan Mei Thi, Wo Plane se India Aai Pr raaste Se Return Ho Gyi
Q ki Board Lga Tha
'Na Aana Is Desh Meri Laado"

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ne school chor dia

Dost :ap ne school ana kiun chor dia hai.
Sardar:yaar mere papa kehte hain aik hi jagah bar bar jane se ijazat kam hu jati hai

by Sabir shah (few years ago!)
Pathan

Man: Radio or Akhbar me kya farq hai?
Pathan (bohat sochny k bad): Daikh mera bhai, baat hai samjhny wali, ab radio me Aap rotiyan tou nai la skty na.;-)

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Girl papa

Girl-papa,ek ladka mjhe bar bar i love u bol raha h,kya karu?

Father-beta usse shadi karle zindagi bhar agar dobara bolde to mera naam badal dena..

by Pak101.com (few years ago!)
Munna bhai

Munna bhai : Chand toh raat ko nikalta hai, aaj din mein kaise nikal aaya?

Girl : Ullu toh raat ko bolta hai, aaj din mein kaise bol pada?

by Pak101.com (few years ago!)
What's the similarity

What's the similarity between Marriage & 11.59pm?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Simple dono ke bad 12 bajte Hai...... Aur.....Din badal jate hain..!!!!!!!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook