Tumhari Biwi Aur Mera …
Ek Din Jab Tumari Shadi Ho Jayegi,
Tab Tumari Biwi Ke Pet Mein,
Mera Haan Mera,
100% Mera Hi,
.
.
.
.
.
.
Bhatija Hoga …
Sale Dost Pe Shaq Karta Hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1104 views
Similar Jokes
Pappu Ki Girl-Friend Ne Usko Dikhane Ke Liye Date Pe Short
Kapde Pahne Aur Puchha.
Ladki: “Main Young Lag Rahi Hun Na?”
Pappu Muskurate Hue: “Arey Pagli Ye Bhi Utar De, Bilkul New Born Baby Lagegi“
by Pak101.com (few years ago!)
Faqeer: ALLAh k nam par ek rupiya do
Dokandar: Baba kal ana ,
Faqeer: Es kal kal ke chakar me
Es Market me mere Lakhon rupay phanse howe hain
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Ji in Practical Exam
In bio practical:
Examiner: Tell me the name of this bird by seeing its legs only?
Sardar: I don't know.
Examiner: You r failed, what's your name?
Sardar: See my legs & tell my name
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 pathan apna sara sammaan lekar, Geo news ke office gaya,
or bola wo aurat kahan hai jo kehte hai k kahin nahin jaeyega hamare sath rahiye ga,
hum uske sath rehne aya hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Mrs. Santa Don’t Like To Eat Green Grass
But, Mr. Santa Likes..
Why???
.
.
.
Because, Santa Is A Guy !!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa sent SMS to his BOSS: Me sick, no work.
Boss SMS back: When I am sick I kiss my wife try it.
Two hours later Santa sms 2 boss: Me ok, ur wife very sweet.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: I Want Pink Curtains For My Computer Screen
Salesman: But Computers Do Not Need Curtains
Santa: Oye, I Have Installed Windows
by Mohammad Ali (few years ago!)
BOY:"Mere sath chalo gi?"
GIRL:"Kahan?"
BOY:"Jahan tum khao wahan?"
GIRL:"OK.
9.0 chalte hain?"
BOY: Qasam se
Baji Yahan tu mazzaq krna bhi azzaab hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Hindi Man to Sardar: Your wife demanded a car but why did you give her a diamond ring?
Desi Sardar: From where could I get her a fake car?
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: yaara ye
“Sent Message”
kya hota hai?
dusra pathan: Khuda ki kasam tum to bilkul jahil ka bacha hai.
“Sent Message” ka matlab hai khushboo wala message.
by Pak101.com (few years ago!)