Ab Karo Waka Waka
Argentina ka Messi, Brazil ka Kaka...
Wah waaa wah waaa!!
Argentina ka Messi, Brazil ka Kaka...
Dono team baahar...
Ab karo WAKA WAKA!!
by Pak101.com (few years ago!) / 934 views
Similar Jokes
Santa ek mobile bechane wale se larai kar raha tha
Logon ne puchha kya huva
Santa: Mene mobile kharida to bola tha mobile me lock bhi h, Ab ye tala, chhabi kuch nahi de raha
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Agar mai gum ho Jaon to Tum Kiya Karo Ge?
Husband: Mai Akhbar me Add Donga!
Wife: Kiya Add do ge? Husband: "JAHAN RAHO KHUSH RAHO!"
by Mohammad Ali (few years ago!)
Girl:Main fail hona chahti hon
Boy:Kyun?
Girl:Ammi na kaha hai 1st ai to Sceince Dilwaengi
2nd to arts.Agar Fail ho gai to SHADI Kara Dungi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Ladke Ne Ameer Hone Ke Liye Bhagwan Ki Tapasya Ki, Aakhir Ek Din Bhagwan Ji Parkat Ho Gaye
Ladka: “Bhagwan Ji, 1 Arab Saal Aapke Liye Kitne Samaye Ke Barabar Hote Hai?”
Bhagwan: “Ek Minute Ke”
Boy: “Aur 1 Arab Rupya?”
Bhagwan: “Ek Paise Ke Barabar”
Boy Kameene Pan Se: “To Bhagwan Ji Please Mujhe Ek Paisa De Do”
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar : Sitting on The Top of the Mountain and Studying….
When a person asked what he was doing….
He replied… Oye!! Higher Studies Yaar…!!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor: Did you take the patient's temperature?
Nurse: No. Is it missing?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: bhaisaab, yahaa se mumbai kitna door hai?
Vyakti: 400 km.
Santa: baap re, mujhe aaj hi vaapas lautnaa hai.
mumbai se yahaa tak kitnaa door hai?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar k ghar chor aagya Sardar ne dekha to chor bhaga
Sardar bhagta bhagta chor sy b agay NIKAL gya
.
.
.
.
.
Sardar: Aik tay chori utto Saday nal RESSAN… ?
by Mazhar Khan (few years ago!)
?1990
Larkiwale: Larka kya karta hai?
Larkewale: Doctor hai, mahine ka 20k kamata hai.
2012
Larkiwale: Larka kya karta hai?
Larkewale: FACEBOOK pe 4 pages ka admin hai, ek
page ke to 100000+ likes hain
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dctor: Aap ka or Aap ki Begam ka Blood Group aik hi hai
Husband: Zahir hai 18 Saal se Mera khoon Pi Rahi hai
Aik hi hoga.....:-
by Pak101.com (few years ago!)