Aj Kal Ke Bache
Aajkal k bacche.
.
Maa : Beta, Kya Kr Rahe Ho ?
.
.
Beta : Padh Raha Hu..
.
.
Maa: Wah Excellent…!!!
Kya Padh Rahe Ho..
.
Beta : Aapki Hone Wali BAHU Ke Messages.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1384 views
Similar Jokes
Colgate se daant saaf karne ka,
Pepsodent se majboot karne ka,
Babool se fresh karne ka..
Agar fir bhi safed nahi huye to..
Bindass HARPIC use karne ka..
by Pak101.com (few years ago!)
If aNy fAt gIrL CrosS U…
But Come bacK 2 U At Listening Of Ur WhistLe. . .
Th¡S SituaTiOn iZ Ca|LD. . . .
“GOLMAAL
RETURN”
by Muneeb Alam (few years ago!)
1 pagal khali paper ko bar bar choom raha tha.
2pagal:Ye kya hai?
1Pagal: Love letter hay
2pagal:Magar ye to khali hay
1Pagal: Aaj kal bol chal band hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu ki master se hui ladai,
Master ne kardi papu ki dhulai,
Pappu ka garam hua khoon,
Gaya kabristan or kabr pe master ki photo latka ke likh diya...
-COMING SOON- :
by Pak101.com (few years ago!)
1 Memon Road Se Guzar Raha Tha
Achanak Usne Jhuk Kar
Road Se Kuch Uthaya
Aur Zoor Se Chillaya
Kameenaay Log
Poti B Aesi Kartai Hen
Jaisay Koi Samoosa Para Ho.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Chupke se parhna ye ak Ganda SMS hy. .
.
.
.
.
.
.
Ak larka ak larki se milny jata hy. .
.
.
.
Aur !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo Gobar main Gir jata hy. . .
.
.
Cheee cheee
cheee
Dekha kitna ganda SMS hy..:P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)
2 ullu ped par ulte tange the
.
.
.
.
acchanak unme se 1 sidha khada ho jata hai
.
.
.
1st ullu - kya hua?
2nd ullu - kuch nahi chakkar aa gaye
by Pak101.com (few years ago!)
1 Admi Teliscope Se Asman Me Dekh Raha Tha.1 Sardar Use Dhyan Se Dekh Raha Tha Tabhi 1 Tara Tuta.Sardar:Wah Boss Kya Nishana Lagaya.!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
aik bachy ne apny baap se pocha....
"Abu shadi per kitna kharch uthta hai"
baap ne jawab diya:
Maloom nhi beta mai tau abhi tak adayiagi kar rha hon" :D
by WAQAR (few years ago!)
Wife : Tum Toh Chahte Ho K Main Mar Jaon Aur Meri Tamam Cheezai'n Tumhari Ho Jaye'n.
Hasband : Lehhh, Eddddi Tu Benazeer'..
by tanveer hussain (few years ago!)