Dopher Mein Neend Kaisi Puri Kare?
Santa Electric Shop Pe Gaya Aur Dukandar Se Bola
Santa: “Ek Kala Bulb Dena”
Dukandar: “Bhai Sahab, Kale Bulb Ka Kya Karoge?”
Santa: “Yaar, Dopeher Ko Andhera Karke Sone Ka Mazaa Hi Kuch Aur Hai“
by Pak101.com (few years ago!) / 957 views
Similar Jokes
Ek kunwein mein kutta gir gaya
Kuch log kunwe ko pak karne k liye Molvi k pas gaye
Molvi ny kaha k 200 baalti pani nikalo pak ho jaiega,
Magr kuch din bad pani se smell aane lagi log dusre molvi k pas gaye usne 400 baalti nikalne ko kaha
Magr same result
Phir log teesre Molvi k pass gaye usne kaha pehle kutta to nikalo Jahilo!
Moral:
Dear Pakistaniyo humein B pehle "KUTTA" nikalna hoga! Phir pakistan say pani niklay ga...
Smjh to gaye ho gy ap
by Pak101.com (few years ago!)
Why are the two blondes on the motorcycle arguing about? Who gets the window seat.
by Kamran (few years ago!)
Teacher:
2 mai se 2 minus krdo to kya bacha?
pthn humko sawal samaj nhi aya
Teacher:
tumare pas 2 rotiyan thi
tmne unko kha lia ab kya bcha?
pthn salan..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Shadi Mein Achanak
Kahin se Ek JINN Aa Gaya..!
Jinn ko Dekhte Hi;
Larkiyon ki Cheekheyn Nikal Gayin,
......
Wahan par Ek BABA Jee bhi the,
Unhon ne Larkiyon ko Kaha ke:
"Sari Larkiyan Mun'h Dho Len.."
Jab Woh Sab Mun'h Dho Kar Ayin to;
"JINN ki Cheekheyn Nikal Gayin.." :O :-P :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Rishta discussion now a days:
Larkay Walay: larki ne kya kiya hua hai??
Larki Walay: jee Masha Allah candy crush
kay 110th stage per hai :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teachar:agr koi school me bomb rakh de to kia karo ge?
Student:1 2 ghante dekhun ga agr koi le gia to the hai warna staff room me rakh dun ga
by Sabir shah (few years ago!)
Funny Pakistani Babu train ke ik Dibbe me chad gaye.
TT bola: Kya Phaji? Dikta nahi, Ladies ka dibba haii?
Funny Pakistani Babu: Sorry Ji Sorry ! Mere ko laga aap Mard ho...
by Pak101.com (few years ago!)
political Cartoon
Jotay parney k bad zardari farmata hai:
tum kitney jotay maro gay mai sary joty khalonga..
mai bohat bara dheet hun EID pe stall laga lunga.:
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse: Mubarak Ho Khan Sab
Aap K Ghar Larka Peda Hua Hai
Pathan : O Mera Khuda
Ye Kesa Technology Hai,
B.V Mera Hospital Main Hai
Or Bacha Ghar Peda Hua Hay
by Pak101.com (few years ago!)
DUKANDAAR: iss bori pay mat baithna, phat jaye gi!
Gahak: kyun, iss main Ghubaray hain?
Dukandaar: nahi… "KEEL" hain
by Pak101.com (few years ago!)