Wo khushnasib kaun hoga?

Girl Najoomi se: Mere do lovers hain. Un dono main se kis ke sath shadi hogi? Wo khushnasib kaun hoga??Najoomi: Pehle se shadi hogi aur dusra khushnasib hoga.

by Muneeb Alam (few years ago!) / 1087 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Agar Pakistani Team Ko Match

Agar Pakistani Team Ko Match Jeetny K Liye 1 Run Ki Zarurat Ho Jub K Un K Pas 5 Wickets Aur 5 Overs Hon Phr B Un Pe 1 Chez Ka Buht Pressure Hota Hy,

Kya?

.

SOCHO,

.

Yehi K,

YA-ALLAH Agr Ye Match Jeet Gae To English Kon Bolega?

by Pak101.com (few years ago!)
Pappu ke uppar bijli ki taar gir

Pappu ke uppar bijli ki taar gir gaii, wo tarap tarap kar marne hi wala tha ke us ko yaad aaya k 2 din se poore elaaqe mai bijli band hai
Pappu khushi se chilla kar bola
"PAKISTAN ZINDABAD"
"K.E.S.C ZINDABAD"

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bhai sahab time kya hua?

Santa: Bhai sahab time kya hua? Man: Sham k 6 baje hain! Santa: Sala, subah se pooch raha hoon, sab alag alag time bata rahe hain.

by Pak101.com (few years ago!)
Born on Government Holidays

Teacher: What is Common between Buddha, Jesus, Mahavira and Guru Nanak?

Santa: All of them were Born on Government Holidays.

by Pak101.com (few years ago!)
Phatan ki English

Pathan Galti Se News Paper Ka Sub-Editor Ban
Gia. Usne Aik Khabar Ki Headline Ye Di:
"BIWI MEIN DHAMAKA...!"
Cheif Editor: Yeh Tum Ne Headline Kia Di Hai?
Pathan: Sir Mene Khabar Ko Asan Alfaz Mein Likha
Hai.
Cheif Editor: Acha Asal Khabar Kia Thi?
Pathan: "MIAAN WALI MEIN DHAMAKA"

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: Yar tm apne kamre ki

Sardar: Yar tm apne kamre ki khirkiyoun main parde kyoun nhi agate ho.. Bechari bhabi ko kapre change karte hwe lights off karna parti hai

Friend: Matlab tm khirki se jhankte ho…?

Sardar: Nhi to main kyoun jahnko bhale main to kamre k andar hota hn

by Pak101.com (few years ago!)
gardan per ajeeb si chez

Husband: dear tumhari gardan par ajeeb si cheez hay jise dekh kar khauf aata hay.

Wife:Wo kiya?

Husband: Tumhara 'moun'.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Why student fails ?

WHY STUDENT FAIL
Sundays-52 in a year,Days left 313
Summer holidays 50,Days left 263
8 hrs daily sleep-130 days GONe, Days left 141
1 hr daily playing means 15 days,Days left 126
2 hrs daily for eating means 30 days.Days left 96,
1 hr talking means 15 days.,Days left 81
Exams days 35 days,Days left 46
Eid & Gov holidays 20, Days left 26
Movies,TV at least 25 days,Days left 1
That 1 day is your BIRTHDAY.
Hun banda SALGIRHA waly din bhi parhy?

by Abdul Hannan (few years ago!)
Lala Muftimal Apne Bachhon Ko

Lala Muftimal Apne Bachhon Ko Bola: “Jo Dinner Nahi Khayega Usko 10 Rupaye Milenge”

Bachhon Ne Socha Aur 10 Rupaye Leke Bhukhe So Gaye.
Agle Din Subah Muftimal

Bachhon Se Bola
Muftimal: “Breakfast Usko
Milega Jo 10 Rupaye Dega“

by Pak101.com (few years ago!)
JO' or 'WO' dono best friend the

JO' or 'WO' dono best friend the
1din 'JO'ne 1 darawni film dekhi or 'WO' Mar gya
ab bolo 'WO' Kyu mar gaya.
?
?
?
kyunki JO dar gaya WO mar gaya

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook