shit yar!

Exam main fail honay pay dad ne sirf itna kaha..
.
.
.
.
...
.
.
.
.
.
big boss chate hain ki aap apna cell phone aur laptop hame de...:O :D

by Tayyab Mughal (few years ago!) / 930 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ek sardar Cycle Ka Break

Ek sardar Cycle Ka Break

Haath Me Lekar Naach Raha Tha ,

2nd sardar,"O G, aeh Kya Ker ray ho..?"
...
sardar...

'BREAK DANCE'.

by Pak101.com (few years ago!)
1 Party me sab log ulti kar rahe

1 Party me sab log ulti kar rahe the..

Banta: Sab ko kya Hua?

Santa: Maine Ulti ki thi,
In Logo ko Bura Laga, To Maine Wapas Pee lee

by Pak101.com (few years ago!)
Banta pair pey charha to upar baithey

Banta pair pey charha to upar baithey
Bandar ne poocha: Upar kyon aaya?
Banta: Apple khane.
Bandar: Yeh to aam ka pair hai.
Banta: Pata hai, Apple saath laya hoon.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ganje Ke Sir Pr Baal

1 Bar Ganje K Sar Pr 8-10 Baal Ug Aye
Ganja Naai K Pas Gya,
Naai Guse Se Bola Inhe Ginu Ya Katu.

Ganja, Shrmate Hue Bola. Die Kr Do.

by Pak101.com (few years ago!)
Santa reading from book of facts

Santa (reading from book of facts): “Do you know that every time I breathe a man dies?” Banta: “Why don’t you use a mouth wash

by Pak101.com (few years ago!)
Daku Bank Lutne Gye

Daku Bank Lutne Gye
Gun Ghr Me Bhul Gye
Fir B Bank Lut Lia
...
Kese
Bank Manager SANTA Tha, Bola-
Koi Baat Nai I Trust U, Gun Muje Kal Dikha Dena

by Tanveer Hussain (few years ago!)
A sardar went to Pizza Hut

A sardar went to Pizza Hut.
There he ordered a Pizza.
The Waiter asked him:
Sir shell I cut it into 4 pieces or 8 pieces.
Sardar replied:
O 4 hi le aa yaar,
8 to nahin khaye jayein gay

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Maine Uska Chehra Thappad Maar

Maine Uska Chehra Thappad Maar
Ke LAAL Kar Diya..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kyoki Wo Boli:" Thappad Se Dar
Nahi Lagta.... Pyar Se Lagta Hai.. "
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
('_')
<) )>
_! !_ .... mere se dialogue
bazi...:p :O

by Pak101.com (few years ago!)
Biwi ko gud main utha lia

Santa- Pravachan sune ke bad ghar aya or biwi ko
god mein utha lia.
Biwi: kya guruji ne romance karne ko kahan hai.
Santa:Nahi re pagli kaha apne dukh khud uthao.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 sardarni dusri sardarni se:

1 sardarni dusri sardarni se: Meri 20 saal tak koi olaad nai hui
Dusri sardarni: Phir ?
1st sardarni: Phir kia, jab me 21 sal ki hui to abu ne meri shadi kar di
aaj Mola k fazal se 3 kake hain.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook