Bank
A Girlfriend Calls her Boyfriend
GF : Honey where are you ?
BF : I'm at the bank.
GF : Dear, please I need 3000 bucks to activate my blackberry, 5000 to do my hair and 10,000 to buy a dress.
BF : Sorry, I meant I was at the "bank"
of a river ..
Do you want fish ??"
by Tayyab Mughal (few years ago!) / 970 views
Similar Jokes
SONU;
Aajkal Zyada Bacche
Judwa Q Paida Hote Hai_?
MONU;
Desh"Me Itna AATANKWAAD Badh Gaya Hai Ki
Bacche"Akele AneSe Bahut Darte Hai."
mk
by Pak101.com (few years ago!)
1 indian ne 24 ghnte tk pani mai sans rok
kar rehne ka rcord qaim kya hai jinhe kal
.
.
.
Bad namaz e zuher mewa shah qabristan
mai dafnaya jaega..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Raat Do Baje Bahut Tez Baarish Ho Rahi Thi,
Santa Ne Ek Aadmi Ke Ghar Ki Bell Bajai Aur Puchha,
Santa: “Dhakka Laga Doge Kya? Please”
Aadmi Neend Mein Tha Isliye Mana Kar Diya Aur Andar Aa Gaya,
Par Fir Use Ehsas Hua Ki Kabhi Wo Khud Barish Mein Fas Jaye Aur Koi Uski Madad Na Kare To?
Wo Utha Bahar Jaa Ke Bola: “Kya Tumhe Abhi Bhi Dhakka Chahiye?”
Santa Ki Awaaz Aayi: “Haan”
Aadmi: “Theek Hai Par Tum Ho Kahaan?”
Santa: “Yahaan Garden Mein Jhule Par“
by Pak101.com (few years ago!)
Funny Pakistani Babu train ke ik Dibbe me chad gaye.
TT bola: Kya Phaji? Dikta nahi, Ladies ka dibba haii?
Funny Pakistani Babu: Sorry Ji Sorry ! Mere ko laga aap Mard ho...
by Pak101.com (few years ago!)
Appu: I want you to explain why I have to wear these same old clothes.
Pappu: Bcoz if u don`t, you could scare the dog.
by Pak101.com (few years ago!)
Pyaar ladko ko bhi chahiye,
aur ladkiyo ko bhi.
.
.
Difference is that
ladkiyo ko Ashiqui 2 movie wala chahiye.
.
.
.
And ladko ko..
.Murder2 wala
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
My wife treats me like GOD.! She
makes NO notice of my exi
stence till she wants some thing
by Pak101.com (few years ago!)
Ajooj Majooj
Yes Sir
Zakoota
Yes Sir
Darakoola
Yes Sir
Iblees
Yes Sir
.
.
.
.
Zardari
!
!
!
!
!
Sir Wo Pakistan lootney giya hua hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik borhi orat nay 100 police walon ki dawat ki.
Police officer: Amma G ye khana kis khushi mai khilaya?
Amma: Mai manat mani si k mera ghar bn giyatay mai 100 haramdian nu roti khwaon giEs lai tawanon roti khawai
Police officer hans K bola:Amma aina takaluf Q'n kita1 wapda wala sadd laina C.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Koyla Film aur Koyla Ghotala Mein kya similarity hai ??
Socho
.
.
.
.
.
.
Socho socho
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Haar gaye na
Ans :- DONO HI MOVIES KA HERO GOONGA HAI
by pinkey (few years ago!)