Teacher to Pappu:

Teacher to Pappu:
Why are you late? All your classmates came to the class on time!

Pappu: Group me to kutte aate hain.. lekin SHER hamehsa akela aata hai sir!!

by Pak101.com (few years ago!) / 917 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Height of Emotional Atyachaar

Height of Emotional Atyachaar-

GF- Mai ro ro k tere liye jaan de dungi

BF-Ok ro le jitna rona hai par 1 buket bhar k rona
mujhe nahana hai

by Pak101.com (few years ago!)
Aaj mairi Unse Larayi Hogayi

Shadi k Dosre Din Baiti apni maa Se: Aaj mairi Unse Larayi Hogayi
.
Maa: Baita Shadi mai Jhagry tu Hotay Rehty hain, koi baat nahi
.
Baiti: Wo tu Theek hai Par Ab Laash ka kia karain?

by Pak101.com (few years ago!)
Ladke Mann Ke Sachhe Hote Hai

Baba Saxidas Ji Ke Pass Unki Ek Nayi Nayi Bani Bhakt Ladki Jiska Naam Rashii Thha Aayi Aur Pucha.

Rashii: “Baba Ji, Ye Aajkal Ladke Log Mandir Jyada Kyu Jane Lag Gaye Hai?”

Baba Saxidas Ji Muskuraye Aur Bade Pyar Se Ladki Ko Samjhaya.

Baba Ji: “Beta, Kyunki Vo Hi Ek Aisi Jagha Hai Jaha Pooja, Shanti, Aarti, Bhawna, Shardha, Archna, Jyoti, Aradhana, Tripti Aur Mukti Milti Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
PROFESSOR TO MUNNA: Gandhi Jayanti k baray mein batao?

PROFESSOR TO MUNNA: Gandhi Jayanti k baray mein batao?
MUNNA: Bole tu Gandhi bahut jabardast aadmi tha, Baap. Maa Kasam, par apun ko yeh nehin pata k yeh Jayanti kaun hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
naqli note lekar shop pr surf lene gaya,

PATHAN naqli note lekar shop pr surf lene gaya,

SHOP KEEPER: is mein quaid-e-Azam ki topi nahi hai

PATHAN:topi meili pari hai usi k liye to surf lene aya hon.

by Pak101.com (few years ago!)
When you buy a note

SANTA : “When you buy a note book there will be no margin in it. Why is it so?”

BANTA : “Simple, it is because I always buy the note book from a Margin-Free Market!!”

by Pak101.com (few years ago!)
msg krain gay bari bari

Sms karenge tumhe bhari bhari,
Ye rasam lagati hai hume badi pyaari,
Ye sms milte hi sms karo,
Kyonki hume pasand nahi sms ki udhari!!!!!!

by Abdul Hannan (few years ago!)
Wapda Laya Naya Package

Dear Customr,

Ab”WAPDA”
Laya Naya Packeg.

“5 Ka 55?

Yani her ghnta 5mint Light jalane
Per 55mint Loadsheding
Bilkul Free.

Faaidy=
1-mobile charge na hone se balance ki bachat.

2-TV na dekhne se gunhaon se bachne k ziada amkanat.

3-Bijli jane pr sabar karne!se jannat mein jane k ziada amkanat.

4-Bijli ane pr shukar karne pr ALLAH k shukar guzar bandon mein shamuliat.

Ye Offr La Mhdud Muddat K Lye Hai

“WAPDA” or awaam ki GAALIAN hamesha ka sath” :p

by Mazhar Khan (few years ago!)
Nani (to a kid)

Nani (to a kid): Soja DIPLOMA soja!
.
.
.
.
Padosan: diploma kyo bulati ho isse? .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
Nani: Meri ladki College DIPLOMA lene gayi thi,
ye leke aa gayi..!! :@ :P :D....

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ji's Wife

Sardar Ji's Wife: You tell a man something, it goes in one ear & comes out of the other.

Sardar Ji: You tell a woman something, it goes in both ears & comes out of the mouth.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook