Pathan na apna bacha ka naam

Pathan na apna bacha ka naam america rakh lea . Logo na pocha aap ka dushman ha america aap na apne bache ka naam america rakh lea . Pathan : na kaha hum dunya ko batana chahta ha ka pathan america ka baap ha .

Aur Aes tarah jang shoro ho ge.

America : Hum Chand per jakr jahaz banyge . Pathan : hum soraj pr ja kr naswar banayga . America : Tum jal jaega. Pathan : Hum Pagal nhe hum raat ko jayga

by Pak101.com (few years ago!) / 1222 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Many stipids

Santa: How can one person make so many stupid
mistakes in one day?
Banta: simple! I get up early.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
next week daily Masjid Jayen ge

.BV: Is Week Hm Roz Cinema Jayen ge Us k next Week Roz Shoping K Liye Jayen ge
Hsbnd: Or Us k next week daily Masjid Jayen ge
BV: Q?
Hsbnd: Bheek mangne..

by lescol (few years ago!)
Phtan apni sali se

Pathan ne apni shadi main Rukhsati k waqt Roti hoi
saali ko chup karwaty howy kaha "O yaara rota
kiyun ae, Jaisa tumhara behan waisa hamara
behan. :-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan

Air hostes to pathan in plane khan sahb ap kia lainge
pathan.
Me neeche uter kar rakshaw loonga

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
mujh say koi ghalti ho gai kiya?

Mujse koi galti ho
gayi hai kya?
Pichle 1 hafte se
mujhe ignore kar rahe ho.
-
-
-
-
plz
aisa mat karo..
tumhara pyara..
-
-
-
-
-
“SABUN”
PLZ NAHA LO YaaR.

by Abdul Sami (few years ago!)
1 kuta ek shekh ki roti cheen k bhaga

1 kuta ek shekh ki roti cheen k bhaga
Shekh b kute k pechy bhaga Jab shekh bhagte bhagty thak gya to ruk k bola
ay Allah is roti ka swab dada marhoom ko dena.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan

A phatan joined Army & was given a Gun.
Phatan: Sir, is ki naali apni taraf rakhun ya dushman ki taraf?
Major: kisi bhi taraf rakh le faida mulk ka hi ho ga

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Harr aadmi ka sapna

Harr Aadmi ka Sapna :
7 figure ki Salery..
6 figure ki Bachat..
5 Bedroom ka Gharr..
4 Wheel ki Gaari..
3 Week ki Vacation..
2 Piyare Piyare Bachay..
a0r..
.
.
.
.
.
1 Goongi BV..... :-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
English Paper! Sardar ko jumly bnany thy.

English Paper! Sardar ko jumly bnany thy.
1: "WHAT"
Tania ko Ali k saath daikh kar Asim k mathay par
"WHAT" par gaey.
2: "KILL"
Arif ne deewar main "KILL" thoak k tasveer tang
di.
3: "MY"
Hum ne ghar k kaamon k liye aik "MY" rahki hoi
hai.
4: "DIG"
Paon phisal janay ki wajah se Aslam neher main
"DIG" gya.
hahahahahahaha wah sardar G...

by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 pathan jahaz pr safar kr rahe thay

2 pathan jahaz pr safar kr rahe thay.
2 ghante ki flight thi, achanak inhain intercom pr pilot ki awaaz sunai di.

Pilot: "Hum ne apna aik engine kho diya hai, magr fikr ki koi baat nahi hai. Kyun k 3 engine abhi baqi hain. Bs flight 2 k bajae 3 ghante taveel ho jae gi."

Aadhe ghante baad pilot ne phr intercom pr kaha k
"hum 1 or engine kho chuke hain, lekin fikr ki koi baat nahi. Abhi 2 baqi hain. Bs flight 1 ghanta mazeed late ho jae gi".

Is pr 1 pathan ne doosre se kaha,
"kya bakwaas ae khocha, agar am aakri 2 engine b kho diye to shayad sara din isi jahaz mai bethay rahen ge."

by Abdul Hannan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook