next week daily Masjid Jayen ge

.BV: Is Week Hm Roz Cinema Jayen ge Us k next Week Roz Shoping K Liye Jayen ge
Hsbnd: Or Us k next week daily Masjid Jayen ge
BV: Q?
Hsbnd: Bheek mangne..

by lescol (few years ago!) / 954 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

2009 ki kuch dardnaak STORIES

2009 ki kuch dardnaak STORIES
1 pyasa kawa ur rha tha, achank neche ose pani or
kuch kankr nzr aye, jese hi wo pani me kankr dalne
k lye neche utra khudkush damakha me mara gya
1 kutte ne qasai ki dukan se gosht churaya,wo pani
me apna aks dekh hi raha tha k na maloom afraad
ne firing kr k halak kr dia
kachwa or khargosh ne race shuru ki, khrgosh k
sotay hi kachwy ne uska Mobile chura lia
Alladin ne chiragh ragra to jin gun point pe us se
sb kuch le gya…

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa 100 ke note par likha

Santa 100 ke note par likha number dial kar raha tha.

Banta – Ye tum kya kar rahe ho?

Santa – Yar me dekh raha
hu ki Gandhiji to chale gaye par unka mobile kiske paas hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Santa school me hans raha tha,

Santa school me hans raha tha,
1 ladhka bola chup kar
santa:-Q,tum kon ho..?

Ladhka:-main moniter hu
Santa bola:-main CPU hu...Ab bol...

by Pak101.com (few years ago!)
Nark main huhat se log

Nark me bahut se log aram se soo rahe the. .
.
BHAGWAAN - Ye log to nark ki garmi me bhi aram
se so rahe hai. .
.
YAMRAAJ -SAALE U.P. se HAI

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tameezdaar hai

Jo insan itne garmi main

bhi tameez se baat karay

wo waqai tameezdaar hai :P

by Mazhar Khan (few years ago!)
Yaar abbu Ka Msg Aya Hai

Pathan to Frnd:
Yaar abbu Ka Msg Aya Hai K ghar aao
Kia karu?
Frnd: Message sending fail' likh k bhej de
Pathan ne aisa he kia,
Aur reply aya
"Ok" :

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Height Of Insult On Facebook

Height Of Insult On Facebook:
-
Girl: “Why U Like All My Comments, Posts & Photos?”
.
.
.
.
Boy: “Because I Wanna See Unlike On Them All.”

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 darzi logon k kapde lekr farar hogya

1 darzi logon k kapde lekr farar hogya

Koi kehta meri pant,
Koi kehta meri Shirt,

1 Santa bhi Ro raha tha Logo ne puchha Q Ro Rahe ho?

Santa:mera naap le gaya

by Pak101.com (few years ago!)
pathan k ghar guest aye

Pathan K Ghar Guest Aa Gaye...
Maa Ne Kaha:
Jao Baita Ja K Mehmanon K Lie Kuch Ley K Aao

Pathan Bahar Gaya Or....
,
,
,
Rikshaw Le Aya.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Is Suit ki Kya Price hai

Girl: Is Suit ki Kya Price hai?

Dukandaar: 1500

Girl: “Uff”

Or wo Pink waly ki Price kya hai?

Dukandar: “uff”+”uff” :

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook